21 Nisan 2012 Cumartesi

Örgü-Şal ve detay güzellikleri

Nette dolaşmak bazen eğlenceli ve güzel şeylere rastlamak demek..Bu bloga uğrayan çıkmaya zorlanacağı gibi görsellerin bir çoğundan da faydalanıp mevsim her ne ise aldırmadan yapmayı örmeyi isteyecektir..
Mesela bu battaniyeler:



Bunların dışında gördüğüm anda çook beğendiğim bu bücürün başındaki türban tarzı bere modeli..



Maşallah deyin..Çok güzel değil mi??


Ayrıca örgü şallar da pek bi modaydı bu sene ve sanıyorum ki uzun zaman boynumuzdan çıkmayacak gerdanımızı ısıtıp süslemeye devam edecekler..gitmelerini kimse istemez dimi :)


Resimdeki gözlü kalpler fikri ne kadar müthiş değil mi..kız çocuğu elbisesine uygulanmış güzel bir detay..bayıldım ayrıca da bir kaç boncuk ile kolayca yapılabilir diye düşünüyorum..fikir olsun..

Allah'a emanet olun kuzular..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. ben örgü örmeye gittimm balımm:))
    cici pazarlar..
    öpüldün ki..

    YanıtlaSil
  2. Ördüklerini görmek isterim bende öptüm Ayşegülcüm hayırlı haftasonları güzel insan :)

    YanıtlaSil
  3. şu anda bir battaniye örgüsü olarak şu üstteki battaniyeler değişik geldi :) Ama ondan ipim yok :(

    YanıtlaSil
  4. hepsini çok beğendim keşke tarifide olsa :D

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR