5 Nisan 2012 Perşembe

Çerçeveli duvar kağıtları-DIY

Herkese günaydın blog aleminin gülleri..yaseminleri menekşe ve laleleri..
Güzel giriş..
Nasılsınız neler yapmaktasınız öyle özlüyorum ki sizleri son bir haftadır..kaşla göz arası girip çıkmalarım fırsat kollayarak bir şeyler yayınlıyor paylaşıyorum bu durgunluğun eminim ki farkındasınızdır ..
İnşallah en kısa zamanda yine eski tempoma döneceğim..
Elimde birikmiş o kadar çok şey var ki..aceleye getirip de özensiz yayınlamak istemediğim için bilgisayarımın ekranı resimlerle dolup taşmakta fotoğraf makinemdeki hafıza da isyan etmekte :)





Kısa bir süre önce bir daha gündeme taşıyıp hatırlatmak adına sizlere bu postumdaki çerçevelerle ilgili bir projem olduğunu fısıldamıştım ve daha fazla ipucu vermemiştim ..






Allah'ın izniyle bu projemde tamamlandı dostlarım huzurlarınıza sunulmayı bekliyor sabırsızlıkla..
İki seçenekli ve tercihimi yorumlarınız doğrultusunda yapacağım güzel bir DİY oldu..


İhtiyacım olan malzemeler:Makas,Defter kaplamada kullanılan şeffaf jelatin ve asmak için incecik kurdeleler..minik Keriman'da kıymetli yardımlarını esirgememek için yanımda hazır hal bekliyor..dizi görüyorsunuz :)
Ha unutmadan ekleyeyim:Çerçevelerin ilk hali ahşaptı evimde ahşap hiç bir şey bırakmadığım için 3 el boya geçtim ve bembeyaz oldular..Ala!
Sizde boyamayı düşünüyorsanız malzemenize boya ve fırçayı katmayı unutmayın..


Başlangıç olarak yapım aşamalarını ve daha doğrusu bunlarla ne yaptığımı göstermek anlatmak istiyorum..Öncelikle internetten hoşuma giden duvar kağıtlarının resimlerini bilgisayarıma indirip kırtasiyeye gidip gerçek ebatlarında renkli çıktısını aldım ardından da hepsini tek tek kestim..

Düzgün bir şekilde kesilen kağıtlar özenle kağıdın ebatlarından 1 cm daha geniş kesilmiş olarak yapışkan jelatinin üzerine konularak kaplandı böylece yıpranmalarını kirlenmelerini önlemiş olur hatta temizlik için silinmeye elverişli bir hale getirmiş oluruz.

 En sevdiğim kısımlardan biri..çerçevelere geçirip kapattıktan sonra bu şirinlik ve güzellik çıkıyor meydana..bu aşamanın daha güzel bir kısmı da var biliyorsunuz değil mi?

İşte bu!..Duvara asılmış halleri zahmet mükafatıdır..ancak tereddüt ettim aklıma çok sevdiğim bir saati aralarına koymak geldi..
Minik fiyonklu dalları da kendim yapmıştım kısa bir süre evvel denemek isteyenler buradan yola çıkabilirler..


Kararsızlığım arttığı zaman  kızıyorum..seçemiyorum çünkü seçememek zorluğu beni çok üzüyor :)


Kararsızlığıma ortak olun lütfen ya da karar vermeme sebep ne olur..(dünyada başka sıkıntı kalmadı ya ondan)duvarıma saatli hali mi yoksa bütün çerçevelerin olduğu görüntü mü daha hoş durdu..
Her açıdan bakmama rağmen hala kararsızım ve saatli mi saatsiz hallerini mi tercih edeyim düşüne düşüne içinden çıkamadığım için dikkatimin dağılması ve karar vermemi kolaylaştırmak için bir kaç kare çektim..diğer yenilikleri de paylaşmak adına..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

13 yorum:

  1. becerikli nurum masAllah .ama kahvem cok zaman yanliz kaliyor alistirdin günde birkac post ta ;)
    neyse biriken islerin bitsin ruhun feraha ciksin daha cok yazarsin bizlere
    Rabbim kolaylik versin
    ben saatsiz halini beyendim nurum ;) acizane

    YanıtlaSil
  2. Ah ablacım zorlukların da bir hikmeti var bitiyor yavaş yavaş yenisi başlayana dek..ben çok kararsız kaldım saatsizi sevdin sen bak bende sen gibi saatsiz halini de sevdim ama o saatimi de bir başka seviyorum..:) bilemiyorum ki..
    Elimden geldiğince yanınızdayım ablacım sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. sevdiklerin göz önünde olsun ozaman ;) onu daha rahat görecegin bir mekan bul ona

    seni seviyorum nurum

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık, yalnız o saatin yerine diğer çerçevelerden daha büyük bi çerçeve asarsan hem odak noktası olur hem de bütünlük sağlarsın. Naçizane tavsiyem, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. bence bütün olarak çerçeveler bir duvardada hoş olabilirdi..güzel bir çalışma olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Aslında tam ortaya yakışacak oymalı gibi bir çerçeve daha var boyadığım ama o ayna..yani içine duvar kağıdı koymadım acaba onu da mı denesek :) Allahım ne sıkıntılarımız var yaaa :))

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım sanırım saatsiz olan daha çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  8. Saat sırıtıyor gibi diyorsunuz evet bende farkındayım ama seviyorum keratayı ..Melek ablam ayrı bir yere al dedi o da güzel bir fikir..kararımı verecek gibi oldum şimdi..:)
    Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. Cok güzel olmus,ellerine saglik. Saatsiz cok daha güzel demek isterim izin verirsen.Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  10. Sevgi saat çok güzel amaaaaa saatsiz bencede daha güzel.

    YanıtlaSil
  11. Veee kıymetli fikrleriniz sonucu saat duvara veda etmiş bulundu..:))

    YanıtlaSil
  12. Ahşap eski bir saat çok yakışır bence.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR