19 Nisan 2012 Perşembe

Resimli son yorumlar eklentisi

Hayırlı sabahlar sevgili blogcanlar..
Uzun zaman oldu blog tasarımı ile ilgili yeniliklere yer verip zaman ayıramayışım farkındayım..bunu ne kadar çok sevdiğinizin de farkındayım..aslında bloglarımıza ekleyebileceğimiz yüzlerce özellik ve eklenti mevcut ama ben en şık en hoş ve herkesin yapabileceği uygulayabileceği eklenti ve değişiklikleri paylaşmak istiyorum..
Bir çok şablonun içermediği bir özelliktir resimli yorumlar eklentisi.. sağ taraftaki Son Yorumlara bakmanız kafi..


Dileyen yuvarlak dileyen kare resimlerle yorum sahibinin resmiyle birlikte en son yorumu görüntüleyebilir..
Hoş değil mi?..

Peki nasıl yapılır diyorsanız..buyrun anlatıma..

Kolay gelsin..

Bismillah!..

Öncelikle buraya gidiyorsunuz


Mor daire içine alınan kısıma tıklayıp ..


Karşınıza bu form çıkıyor,buradan bir kaç ayar yapmamız gerekecek..
Resimde adım adım neyi nasıl yapabileceğinizi izah etmeye çalıştım inşallah yardımcı olmuştur anlatımım..dilediğimiz ayarları yaptıktan sonra yine mor daire içine aldığım kısıma tıklayarak..

Karşımıza eklentiyi şablonumuza otomatik olarak yerleştirme aşaması geliyor..mavi button'a tıklayarak ..


Birden fazla bloga sahipsek ayarlar formunda adresini girdiğimiz blogu seçerek Widget Ekle diyor şablonumuza yerleştirilmiş oluyor..şablonda istediğiniz yere taşıyarak arzu ettiğiniz yere taşıyabilirsiniz..


Önizlemesini yap -herşey yolundaysa Kaydet de çık..
DİKKAT:Bazı bloglarda çok nadir olsa bile çalışmayabilir..bu benden kaynaklanan bir durum değildir canlarım..


Sevdiniz mi???





..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. süper süper :) dur bakalım hemen deneyelim, becerebilecekmiyim :)

    YanıtlaSil
  2. bayıldım resmen..sağol canım :=)

    YanıtlaSil
  3. Ben ödlegim bu konularda bozacagim gözümden birsey kacar korkusu ile asla yeni birseye dokunamiyorum .Rahman razi olsun nurum cesaretli arkadaslarim güzelliklere merhaba diyorlar sayende

    YanıtlaSil
  4. Canımmmm sende olmasan benim bu blog adam olmayacaktı haklarını helal et canımın içi :)

    YanıtlaSil
  5. Ben çok beğendim. Zaten sizden yeni bir yayın geldiğinde heycanla acaba bizler için yine neler hazırlamışsınız diye pc başına geçiyorum. Sayenizde yine birşeyler öğrendim. Allah sizden razı olsun :)) Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  6. Dene ve söyle Filizim beklerim düşüncelerini..Ablacım sen bana bırak o işleri :)))

    Canım Merveciiiiiiiiiiiimmmmm kız gelmedi senin paket iyi mi bende merakta kaldım şimdi..teşekkür ederim kuzum öptüm seni de bal yanağı da :)

    Fundacım heyecanlandırmaya devam edeceğim inşallah sende takip etmeye devam et kuzum..öptüümmmm...

    YanıtlaSil
  7. Paylasimin icin cok tesekkürler, fakat ben birtürlü ayarlayamadim... :( herseyi yazdigin gibi yaptim, fakat "tutmadi" - "Bos" cikiyor ... neyse artik ;) yinede cooook tesekkürler

    YanıtlaSil
  8. Çalışmayan blogların arasında bende varım neden acaba ?!

    YanıtlaSil
  9. StreetfashionandMore arkadaşa da öyle oldu,çalışmadı..sebebini bilemiyorum çözemedim..çalışmasını engelleyen bloke eden bir eklenti midir sebep olan ya da eklentinin kendisinden mi ileri gelen bir aksilik bilemedim..üzgünüm canım :(

    YanıtlaSil
  10. Sanırım StreetfashionandMore arkadaşda benim gibi almanyadan acaba bununla alakası olabilirmi ?.. Neyse canım nasip değilmiş diyelim.. Yinede çok teşekkür ederim canım.. Ellerine sağlık önemli olan diğer arkadaşların faydalanması ;)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. bende bir turlü yapamadım bunu.yapıyorum add dediyim zaman boş sayfa cıkıyor :(

    YanıtlaSil
  12. Bu gün bir daha dene canım,sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. deneyecegım :)sanada sevgiler :)

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim kuzum bende ekledim güzel anlatımın sayesinde :)

    YanıtlaSil
  15. Abla ekledik bizde ama yorumun orda konuya git kısmı olmadı, o nasıl oluyor?

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR