21 Ocak 2012 Cumartesi

Benim şeker pembem!

Dün akşam gördüğümden beri aklımda tasarımlar planlar programlar yapıyorum..
Kendim dikebilirmiyim?..
yok yakanın modeli elimde olsa veya gerçek şeklini görebilsem evet dikerdim..
Başkasına diktirebilirmiyim?
Yok,detayları önemsemeyebilir benim bu konudaki kıllığım içine girerse hüsrana dönüşebilir..
Peki ne yapmalı sahip olmak için buna!
Yani gerçekten tatlı bir rüya gibi duruyor karşımda..
Onun o sempatik şirin desenli düğmesini ben yerim!
Ateş bastı iyice önce resmin bilgilerine baktım yok..Ne üretici firma var ne de bir markası..
Neyseki yorum işte bu yüzden çok önemlidir bazen canlarım..
Varsa bir bildiğin faydalı bir bilgin paylaşacaksın..
Sana önemsiz geliyor olabilir ama birine fayda ettiyse bildiğin o bilginin hakkını vermişsindir demektir..
Yorumları okumaya başladım..o mont için tam 1453 yorum vardı..
Wow..
Yorumun bir tanesinde üretici firma ve internet sitesi vardı..
Tıkladım monta ulaştım..
Fiyatı uygun bana..biz euro kullandığımız için dolar üzerinden satılıyor olması iyi bir şey..
En kısa zamanda sahip olmalıyım deyip resimlere geçiyorum son olarak da hep son olarak diye eklenecek bir söz olacak ya işte bu satırlar o sözler başka güzel modellerde gördüm eklemeden edemedim..
Edemedim :(

İşte o güzel bu güzel..

Detaylı olarak da şöyle:







Diğer modellere gelicek olursa onlarda şunlar:



 




Ben hepsini çok sevdim.hepsini ama o ilk aşkım gibi değil..
O şirin toz pembe yavrucuk :)
Siz hangisini sevdiniz..?

Daha çok çok model ve ürün var siteyi sevdiklerim arasına aldım bile..göz atmak isterseniz buyrun.
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. coook güzeller-- fevkaladenin fevki :)
    özellikle birincisi ücüncüsü ve dördüncüsüne sahip olmak isterdiimm :)

    YanıtlaSil
  2. Birincisi çook güzel..
    Çok güzel
    Çok güzel!

    YanıtlaSil
  3. krem renkli olanlari ve lacivert olani cooooook sevdim :)
    Pembede cok guzel gordugumde woooooaw dedim fakat benim icin cok iddali bir renk disarda giyemem yani genelde koyu renkler tercihim ama bunun modeline yakin bir mantomda var benim siyah renginde :)) sen becerirsin hadi dikiverde bizde gorelim :))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller bunlar lacivert olanın kol detayına bittim özellikle.

    YanıtlaSil
  5. Fatmacım dikerim de o yakaya takıldım ben onu nasıl yapıcam bilmem ki..gerçi bir iki kalıp çıkartıp deneyip yaparım belki bilmiyorum ama benim sıkıntım bebek..o varken girişemem böyle bir işe..
    Perim mavinin kolları çok hoş gerçekten bayılası bişiy!

    YanıtlaSil
  6. Sevgi abla çok zevklisin bunların hepsi çok güzel. Ama kısa :( belki uzunu vardır

    YanıtlaSil
  7. Hepsi ne kadar güzel ve modern.pembe,lacivert ve yeşile bayıldım...

    YanıtlaSil
  8. facedenden satış yapıyolar bende o penbe paltonun peşine düşerek bulmuştum orayı:)ama int her alışverişimde hüsrana uğradığım için cesaretedemedim almaya.amaçooooooooooook güzeller yaaww

    YanıtlaSil
  9. ay hayran kaldim pebeyle krem rengine ya asik oldum renmenn. ama çok kisaymis :( Hangi firmaymis bu? kaç paraymis? hangi sitedenmis?

    YanıtlaSil
  10. Hadi hepimiz alalim o pembedeeen :)
    Cidden cok seker.
    Pamuk sekeri geldi aklima birden :)

    YanıtlaSil
  11. Hepimiz alırsak indirim de yaparlar belki :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR