16 Ocak 2012 Pazartesi

Yer imlecindeki resmi değiştir

Sevgili Feyza'cığım için özel bilmiyenler de faydalanması için express ve programda olmayan güzel bir konuya değineceğim..
Bebek kucağımda yazdığım için anlatamayabilirim anlayamadığınız bir şey olursa sormaktan lütfen çekinmeyin..
Feyza'mın istediği şey aslında favicon'u değiştirmek..bu tabirle yaygın olan bu değişikliği ve güzelliği kolayca extra kod kullanmadan yapabiliriz..
Yer imlecindeki resim hangisi diye merak edenler ve taze blogcular için bir resim ekliyorum..
İşte bu canlarım..
Burdaki turuncu blogger resmi yani icon'u değiştirmek için yapmamız gerekenleri anlatıyorum,dikkatinizi mor daireye verin..

Öncelikle Kumanda panelinden Tasarım'a gidiyorsunuz bakın şurası:
Resmi büyütebilirsiniz


Tasarım panelinde Sık kullanılan simge seçeneği var işte şu:


Buradan  düzenle'ye tıklayacağız:


Bilgisayarımıza önceden indirmiş olduğumuz resmi (kare şeklinde olması önemli aksi halde kabul etmiyor)yüklüyoruz.
Resminizin şeffaf olması yer imlecinizi daha net gösterecektir bu tamamen görsel bir seçim..şart değil..
Resminizi yükledikten sonra kaydedip çıkıyorsunuz..
Tasarım penceresinde de kaydetmeyi unutmayın tamam?


Çok kısa bir süre sonra resim aşağıdaki resimde göründüğü gibi adres çubuğunda yer alacaktır hemen görünmezse telaşlanmayın..

 

Zorluklarla karşılaşırsanız yardımcı olurum..
Bunu birde kod ile yapanlar var..malum bazı şablonlarda Sık Kullanılan Simge seçeneği bulunmuyor..
Bunu da ayrı bir konu olarak yakın bir zamanda paylaşacağım..inşallah yormadan anlatabilmişimdir canlarım..
Ayrıca da:
Bu minik ve şeffaf resimleri nereden bulabilirsiniz?
Son bir kıyağım olsun..bir kaç adet yayınlıyorum bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz daha fazlası içinse şuraya ve şuraya bakabilirsiniz..








Sevgiler..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. Bu blog konusunda benim daha cok ögrenmem gerekenler var..
    Bende müsaadenle birsey sorabilirmiyim: Klavyem yabanci ama türkce harflerle yazmak istiyorum ne yapabilirim ?
    Yabancı bir ülkede internete girilip Türkce karakterli olmayan bir klavye kullanırken bu klavyeyi Türkce ye cevirme imkanı olabilir mi?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Nevsunema bilgisayar ekranında sag alt Köse'de dilsecenekleri olacak orayı acarsan dilediğin dili ekleyebilirsin orada gozukmuyorsa kontrol panelindeki dil seçenekleri ve ayarları var canım oradan daekleyebilirsin resimin anlatmak istedim ama orayı resim çenelerim balım ya bı dene bulursun bence,benim klavyede yabancı türkceyi sonradan ekledim sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    bu detaylı anlatım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Allah razi olsun canim ;)
    Tamam buldum simdi :))

    YanıtlaSil
  5. yihuuu tskler. Gecen benimde aklima takilmisti bu :)

    YanıtlaSil
  6. sevgi abla ben şimdi nasıl tesekkür ediyim sana cok sagol allah razı olsun ya hemen kurcalayıp bulucam süper oldu bu :D yazan: agzı kulaklarında feyza

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR