26 Ocak 2012 Perşembe

Sevgilerimle Yeni Şablon

Sıcak bölgelerin insanları bir başka mı sıcak olur..
Yoksa sıcak insanlar mıdır bölgeleri ısıtan sıcak kılan..
Sanırım yer ve mekanla alakalı değildir..
İnsan sıcaksa,samimi ve güzelse her yeri ısıtır aydınlatır güneş gibi çevresini ve ona tutunca aynayı biri..daha bir aydınlık olur her yer..
Sevgili Şeri..
Yeni şablonun hayırlı uğurlu olsun,güzel paylaşımlarının devamını diliyorum canım..
 Evet sevgili Şerifemizin yepyeni bir şablonu var..
Gönlü kadar güzel..


Şablonu görmek için tıklayın

Sizin de bir şablonunuz olsun istermisiniz?..
O halde buraya tık tık


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. canım benim yüreğine sağlık..İnşallah bol bol fidanlar dikilir,bu vesile ile..:)Allah gönlüne göre versin inşallah,iyi yürekli arkadaşım..

    YanıtlaSil
  2. Cok yakismis bloguna, begendim :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. evet dun gordum ben :) cok guzel olmus ellerine saglik senin yuregin guzel ya iste onun icin guzel insanlari cekiyorsun;)

    YanıtlaSil
  5. Fidan fikri super olmus akliniza saglik :))) ben bunu 5ay sonra uykulasam olur mu? turkiyeye gittigimde turkcellimden bagis yaparim insallah yine haerlesiriz insallah

    YanıtlaSil
  6. şeri,öper seni,sımsıkı sarılır,
    yağmurdan çıkamadım bugün dışarı,fidanın ilk fırsatta sorgun çamlığımızda yerini alacak emin ol.
    duaların ise sürekli dilimde,dilimizde,
    yüreğine sağlık canımın içi,
    kocamannnn,
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Blogumun cikcikleri..
    Hepinize teşekkür ediyorum..
    Gelin Ayşe Şeri SuPerisi Çaçaro'num ve Kelebeğim..
    Kelebeğim yazın da olur cnm geç olsun güç olmasın..
    Turkcell'le inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. bu arada bu şirin ağacı aldım haberin olsun,
    bloğuma ekledim,link olarak seni ekledim,umarım olmuştur.
    :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR