26 Ocak 2012 Perşembe

Sevgi balonları

Günaydın canlarım!
Hayırlı bir gün güzel ve dolu dolu geçmesini diliyorum herkese..
Sevgililer gününe ne kadar kaldı?
14 şubat değilmiydi sanırım evet 19 gün kalmış..
Sevgililer gününü neden pek sevmiyorum ben diye düşündüm şimdi..belkide kızıyorumdur sevginin bir günde özellikle de başkalarının belirlediği bir tarihte kutlanıp ifade edilmesine bilmem ki..
Diğer yandansa diyorum ki sevgiyi ifade etmek hatta birinin sevdiğine hediye alıp onun mutluluğunu tahmin etmek de çok güzel bir şey özellikle bunu aynı anda dünyada milyonlarca kişi yapıyorsa yani ne demek istedim..

Diyelim ki:
Bir tarih belirledik ve bir saat her ülkeden her şehirden her köy il veya ilçeden herkes katılan herkes bir balon salıverse aynı anda gökyüzüne nasıl bir görüntü çıkardı meydana..
Görsel şölen olmazmıydı ?
O balonları gökyüzünde hayal edebiliyorum,rengarenk şekil şekil..
Hatta bir buluta çıkmışım oradan seyrediyorum uzaktan seyrediyorum insanların aynı anda balonları gökyüzüne salıverip oluşan tabloyu..
''Aaa bak bu benim balonum''..Bak! Bu da bizim balonumuz'' sözleri..

İşte bu benim daha çok hoşuma giderdi mesela..

Ticari sektör bu kadar yüklenmese bize bu kadar gözümüze sokmasaydı onları bunları şunları belki biz insanlar böyle bir şeyi yapabilirdik..
Anlaşmak da zor olmaz dı sosyal paylaşım siteleri var herkesin 100'den fazla arkadaşı var ben hariç paylaşıp anlaşıp balonlarımızı uçurturduk kardeşim..

Sevdim bu hayalimi ben..


Çocukların gözlerindeki şaşkınlığı ve mutluluğu düşünemiyorum bile ..



Bazen hiç ummadığın bir anda kabarıveriyor insanın sevgisi  o anlarda bastırmalımıyız o duyguları..
Her gün bir damla dahi olsa sevgi damlasa aksa yüreğimize hiç taş olurmuydu kalpler çoraklaşırmıydı gönüller..


Sizi seviyorum,günümüz aydın olsun



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. :)
    günaydin ..
    güzel fikirlerin ve fantazilerin var :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Petrolmavilim..
    Sevdim bu fikri..ama güzel olmazmıydı yaa gerçekten de?

    YanıtlaSil
  3. kesinliklee güzel olur canimm :)

    YanıtlaSil
  4. Aah ..bende öyle düşünmüştüm.

    YanıtlaSil
  5. bence harika olurdu. o sevmeyenler arasında ben de varım. Ticari amaçlarla kullanıldıgımızı düşünüyorum çünkü :) yandaki melodiye bayıldım

    YanıtlaSil
  6. Senin de günün aydın olsun canım arkadaşım:)
    Tüm düşüncelerine katılıyorum.Sevgi gününde bizler de sevdiklerimizin gününü kutluyalım.Hatırlanmadığını düşünmesinler.
    Ama bu sevgimizi 1 günle sınırlamayıp diğer günler de ifade edelim.İşte bu sebeple 1 günle sınırlanan günler bana birazcık ters geliyor.
    Ama balon fikrine hayran kaldım,bayıldım bayıldım.Seni kutluyorum böylesi bir düşüncenden dolayı.Harika bir fikir sadece çocuklar mı?
    Biz büyükleri de ne kadar mutlu eder böyle bir etkinlik.Hatta sevgi balonları satılıyormuş.Ben de yeni duydum.Çakmakla ateşliyormuşsun,
    üzerinde seni seviyorum yazılı balon şişerek gökyüzüne havalanıyormuş.Ama çabuk sönüyormuş.En güzeli uçan balon.
    Ayy ben havaya girdim bile düşünsene gökyüzünde yüzlerce balonu.HARİKAA.Canım bence başlatalım bunu,önce güzel bir organizasyon yapalım,nasıl yapabiliriz diye.gmail den yazışalım.
    Bak yine ticari yön bastırdı:))) uçan balon firmaları yaşadı;:)))
    Sevgier...

    YanıtlaSil
  7. bende çok sevdim bu hayali,
    çocuklardan daha çok mutlu olurum eminim:)
    belki benim burdan uçurduklarım sana kadar gelir,içinde fidanınla ne dersin?
    kocaman öpüyorum:)

    şeri...

    YanıtlaSil
  8. aaahh sevgim bu nekadar guzel bir hayal boyle, yapasim geldi :)) bunu birgun yapmaliyizda belki kim bilir yaparizda insallah :)) 14subat en cok benim isime yariyor ozaman heryer kalplerle doluyor ve en hepsini alasim geliyoor hemdeeee hepsiiiiinniii :p :))

    YanıtlaSil
  9. bence harika bir hayal, bir an gozumun onune getirdim...
    gokyuzu rengarenk olurdu :)
    Sayfan cok sicak cok sevimli geldi bana:):)
    Yeni farkettim, iyikide acmisim :)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR