19 Ocak 2012 Perşembe

Günaydın-Sevgiler ve Rica


Allah'a hamdolsun ki bu sabah da huzuruna çıkmayı nasip eyledi..
Nasılsınız kuzularım!
Özlediniz mi beni,yoksa yokluğumu hissetmediniz mi?..
Darılmam..hayat yaka paça kavrıyor bazen bizi..insan en sevdiği ve önemsediği şeyleri dahi şıp diye unutuveriyor..küsmedim beni sormayanlara soranları ise daha çok benimsedim..
Önceden uğrayanlar ve takip edenler blogumdaki değişikliği farketmiş olmaları gerek..yani biraz da şablonum sebep oldu yazılarımın geç yayına girmesine..
Burdayım Rabbim müsaade ettiği sürece ve sizleri Allah rizası için seviyorum..
İlgi alaka ve güzel yorumlarınız için de ayrıca teşekkür ederim..
Ek olarak ben yine header ve şablon konusuna değinmek istiyorum blogumun baş sayfasına da gereken notu ekleyeceğim gerçi ama bu şekil ayrıntılı olmayabilir.
Demek istediğim şudur canlarım:
Header veya şablon talebiniz olunca degmesinyagliboya@gmail.com adresine mail atıp belirtmenizi rica ediyorum..
Çünküsü ise şu:yorum bölümünden size ulaşmam zor oluyor ve yorumları baştan okuyup aramak bulmak ve sizin posta adresinizi de aramam gerektiği için zorlanıyorum ben be yaa..
Olmaz..
Bir mail atar bildireni öperim!
Yoksa bu iş yatar  diyeceğim ama kırmak istemem kimseyi..
Kalbimdesiniz..
Sıcaklığınız samimiyetiniz için bir daha teşekkür etmek istiyorum..

Allaha emanetsiniz..



Unutmayın:
Dem olmadan çay olmaz..
Güzel yorum ve taleplerinizi bekliyorum,korkmayın,acımayacak :)

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

3 yorum:

  1. Hosgeldiiiiinnn :) yeni sablonun hayirli olsun yine harika gorunuyor ellerine ssaglik :)

    YanıtlaSil
  2. Hoooşbuldum canım benim..özlemişim yaaa..

    YanıtlaSil
  3. bende ozlediim bendeeee :) resmin yok suan elimde kala kaldim yol ortasinda :p

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR