12 Ocak 2012 Perşembe

VERO Moda-Spring Feminine Koleksiyonundan seçmece..

VERO Moda'yı ilk kez yurt dışındayken tanıdım..o zamanlar pek yaygın değildi sanırım ve baskılı bir elbise aldığımı hatırlıyorum acaba nerde ki bir resmini alsam?..
Ha yok..yazlıklarda olucak maalesef resimleyemiyorum aslında onunla çekilmiş resimlerimde olabilir bir yandan yoklarım ben..VERO Modanın ürünlerini sevdim çünkü bi kere güncel modanın ta kendisi..fiyatları pek uygun ve artık her yerde her şehir ve ülkede bulmak mümkün..yeter ki alışveriş merkezi olsun..İlkbahar Feminine koleksiyonuna bir göz attım da ben..bunların içinden beğendiklerimi fiyatlarıyla birlikte yayınlıyorum..Şaşırdım,şaşıracaksınız..yani öyle tahmin ediyorum biz euro kullandığımız için burada bana çok uygun geldi fiyatları..


Mesela bu şık ceket rengi de hoş €19.97



 Lotus kimono tarzı bluz €34.95


Çok zarif bir bluz daha €14.97


Narımsı karpuzumsu bu rengi adını çözemedim €21.95


Aynı renk..domates rengi diye vermişler..€19.95

  
3 renkte mevcüt bu güzel siyah ve solgun vizon €26.95

 
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

1 yorum:

Recent in Recipes

SON YAZILAR