1 Ocak 2012 Pazar

Eski fincan aşkı

 Barış manco'nun şarkısı vardı hani Eski bir fincan adında..Fincan aşkım o zaman mı kabarıp büyüdü bilmem ki..piyasadane kadar güzel tasarlanmış fincanlar var,sade,modern ama ben bunların hiç birini eski bir fincan karşısında değişmem..
Polonya'dayım şu anda Przemysl şehrin adın yanlış da yazmış olabilirim..dün şehrin kültür müzesini dolaştık..1500 yıllardan kalmış ev eşyaları kişisel bakım objeleri kılık kıyafet sergilenmiş..benim dikkatimi bir fincan seti çekti..öyle zarif duruyordu ki camekanın içinde..elimi uzatıp ağzıma süresim geldi..:) bugüzel işte o güzel..
Bunlara benzer fincanlar buldum..dolabımda annemin çeyizinden kalma mavi desenli hoş kıvrımlı bir fincanım var..türk kahvemi hep onda içerim..yakın arkadaşlarımın evlerine de bıraktım birer tane..yani o çeyizden kalma fincan seti böylece bir çok evde sevdiğim evlerde üstelik yerini aldı..her ne zaman bunların birinde kahve içsem evimde içermişim gibi hissederim..arkadaşlarım da öğrendiler artık,ne zaman kahve yapılsa benimki o eski fincanda servis edilir..

Güzel anlar..


Bahsetmiş olduğum parça da dinlenir şimdi..


Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

2 yorum:

  1. Okuyunca inanamadım :) bende öyleyim nerdeyse her arkadaşımda vardır fincanlarım ve gittigimde mutlaka onlarla içerim :)

    Sizin fincanlarınızda çok güzeller..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir şey değil mi?..afiyet olsun canım,güzellikler dilerim her zaman.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR