7 Ocak 2012 Cumartesi

Canınız yağmur mu çekti?

Yağmur aşığıyım,birde bulutlu gökyüzünü severim..ayrıca yağmurun öncesini sonrasını da bir başka duygularla yaşarım..
Ama her zaman veya istediğim zaman yağmur yağmaz ki!..
Nasıl..Hani diyorum ki ben gibi yağmur severler yağmuru dinlemeyi sevenler nasıl bir yola başvursun canları yağmur çekince?
:) çok güzel bir site keşfettim paylaşmasam olmaz..
Canınız yağmur sesi çekince hele birde pencereye damlayan ve tatlı tatlı Tarkan abimin dediği gibi Nazlı Nazlı süzülen yağmur damlalarını izlemek istediğinizde buraya tıklayın yeter..
Bayıldım buna..her gün değişik yağmur sesleri var,çok süper değil mi?
Arkaplana da sevdiğiniz parçayı çalmayı ihmal etmeyin,tavsiyemdir..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

2 yorum:

  1. Bayildim, bayildim, bayildim.. Ben de yagmuru sevdigim icin, artik bu site favorilerim arasinda :)

    YanıtlaSil
  2. aynen bende bayıldım sadece fon olarak dinlemeyi düşünüyorum :))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR