27 Ocak 2012 Cuma

Beyaz raf sevdam kabardı

Sevgili Fadiş blogunda kutu yapımını yayınlamış bende o projeyi beğendiğimi beyaz raflarım olsaydı daha çok beğeneceğimi yazmıştım..nedir benim bu beyaz tutkum!!..iki çocuklu bir evde girip çıkan çocuklar hareket bereket toparlanmaktan mahvolduğum bir evin eşyalarını ısrarla beyaz renkte seçmeme sebep olan faktür nedir acaba?..
Çözmedim bunu hala..
Duvarımın biri boş görünüyor gözüme ne zamandır ''gel bir şeyler as'' dercesine duruyor orda..köşe raflar yaptırmak istiyorum oraya alçıpandan olanları çok hoş oluyor hem boyayarak rengini de değiştirebilirsin sticker'larla da süslenebilir..
İnşallah o da olucak bir gün o oluncaya kadar resimlerle yetiniyorum fikirler topluyorum projeleri gözden geçiriyorum..
Kendim de yapabileceğim şeyler olmalı olmalı vardır ama demek ki zamanı gelmedi daha..
Ben gibi düşünen varsa veya yapmak isteyen varsa burda fikir ve proje mevcüt.

Sevgilerim ve beyaz raflarım sizinle kuzularım.






Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. 3.ye bayıldım dantel gibi sanki :D

    YanıtlaSil
  2. en alttakini istiyorum ben...
    bayıldım ona,
    hayırlı cumalar canım benim...
    şeri,

    YanıtlaSil
  3. Bence sendeki beyaz raf filan değil Sevgi Abla :) Hala sahip olamadıgın beyaz mobilyalara alternatif bir şeyler arıyorsun :) herkesten saklayabilirsin am benden asla :P

    YanıtlaSil
  4. beyaz koltuk beyaz koltuk dedim dedim. oturma odamda şuan gri bir koltuk var. yani beyazdı alırken :))
    sanırım yüzünü değiştireceğiz yakında. siyah mı yapsam? :)

    YanıtlaSil
  5. Bir fırsatını bulup da bilgisayarın başına geçemedim..cepten gördüğüm halde yorumları cevap yazmak zor olduğu için ancak şimdi dönebiliyorum oturdum ve iyiyim :)
    EflHatun'um 3'ü rafı bende çok sevdim arkaplanı koyu olduğu için rafın güzelliği ve detayları ortaya çıkmış..
    Şeri..hayırlı cumalar canım..geç dönüşüm içinde ayrıca özür dilerim..
    Sümeyye sen yanlış bölüm okuyorsun hukuk değil prikoloji okumalıydın..buldun!
    Hobiriks'im aslında siyah da lekelerini kirini göstermezmi ki..ben herşeye rağmen beyaz istiyorum..üstüne bir parça örtü atsan kirlenir mi aynı şekilde bilmiyorum ki hem sen onları neden temizletmiyorsun..bu işi yapan şirketler eminim ki vardır yeni eşya almaktan da daha hesaplıdır ne bileyim aklıma başka bir şey gelmiyor tabii kumaşı da değişebilir..
    Sevgiler hepinize..
    Kalbimdesiniz :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR