29 Ocak 2012 Pazar

Header'ler Geldi!

Kelebeğim..
Nefsinle arana girmek istemedim lakin dostun sana her zaman bir header yapar..
Sevgili dostlarım header sözümü nerdeyse unutuyordum saolsun ki Kelebeğim hatırlattı..zira çok konu birikti bende bir post yapıp da yayınlamak istemiyorum çünkü ayrı ayrı olunca hem bulunması hem okunması daha kolay bence..
Header'lara geçtim sustum tamam..

Biri yemek blogu için demiştim:



İkincisi ise kelebekseverler için olabilir:

Nasıl?..
Aralarında sahip olmak istedikleriniz varsa hemen posta adresinizi yazıyorsunuz ilk isteyene veriyorum:

degmesinyagliboya@gmail.com


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. yazik haksizlik etmicem sirami baskalarina veriyorum :))

    YanıtlaSil
  2. ikiside cok cok guzel olmus:D
    emegine saglik
    iyi pazarlar canim

    YanıtlaSil
  3. ben de haksızlık yapmıcam :) uzak duruyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Yaptigin headerlar gercekten cok başarılı..emegine saglık..

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar :)
    Ben Fatma isimli blogcu arkadas icin yardim isteyecektim :)
    Sanirim senden header almis, yalniz blogunda minicik gözüküyor, acaba ona yardimci olabilir misin? Sende orjinal boyutu vardir mutlaka.
    http://fatimailehayat.blogspot.com/

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR