25 Ocak 2012 Çarşamba

Blog adları



Çok sevgili can arkadaşım Asuman için blogunu açmadan önce blog ismi bulmak için ne kadar uğraştığımızı ne kadar da yorulduğumuzu hatırladım..çiçek böcek adı mı istersin parfüm isimlerine bakmak mı istersin bir çok yola başvurup en uygun olanı seçmeye çalıştık..
Blog açmak isteyenler bilir ne kadar zor bir aşamadır isim bulmak..
Milyonlarca blog var tabii en güzel isimlerde alınmış..ama üzülmek yok!..
Asuman arkadaşımın reddettikleri (eski blog adının yeniden mevcut olduğunu gördüğü için eski ismini aldı)bulduğumuz isimler kaldı..
Dilerim bu postumdan faydalananlar olur..
Ayrıca bir kaç tane de yeni mevcut blog adları ekliyorum..
Zaten blogspot'un güzel bir özelliğidir blog adını yayın esnasında değiştirilebilmek..
Sevgilerimi gönderip listeleri sıralıyorum..

Dökül Sevgi ..


El İşi Blog İsimleri

uret-elim
modernorguler
sevilesiseyler

ilmekle
ipliksepeti
dantelino


Genel İçerik Blog İsimleri


modernhanimlar
cagdashanimlar
dunyakadinlari


Eğlenceli Blog İsimleri


bunudayazicamdunya
diskapimandali
kahramanpatates
aydandustum
yildizruhu
pembebenekli


Yemek Blog İsimleri


mutfagimagel
kekalibi
mutfagimdancalismalar
sofrasinayandigim
tuzkarabiber
defneyapraklari
soteledim
kazanimkaynar


İşte bu kadar canlar!..sanırım ilgili kişiler faydalanacak beğenecek kimbilir belki de aralarından birini seçecekler..
Yaşayan bilir,blog bambaşka bir tutkudur..
Herkese de tavsiye ederim :)








Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. ben hiç uğraşmadım bu aşamada biliyor musun,
    hep söyleddiğim bişeydi,yaratıcı olmasa da içten gelen gibi :)

    benimdebirblogumolsun.blogspot.com

    :))

    YanıtlaSil
  2. sevgi hatırladım nasılda saatlerce isim düşündüğümüzü bloğumun isim annesi olduğun hiç unutmuyorum sana çok teşekkürled canım herkes ne güzel nerdende aklına geldi bu isim diyorlar bende sevgi sağolsun diyorum.hiç vazgeçemiyeceğim bir isim oldu benim için.tekrar teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Asuman yorumunu sevsinler balım..
    Severim seni bilirsin :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel isimler..Ben blogumun ismini koyarken hiç zorlanmadım zaten bana sürekli denilen bir ismi koyayım dedim..:))Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. güzel fikir edipte yazmissin.. blog acmak isteyipte isim bulamiyanlar icin cok iyi bence.. ama ben yinede herkesin kendi
    düsüncesiyle fikiriyle isim bulupta acmasindan yanayim :)

    YanıtlaSil
  6. Cok yardimci olacaktir bence :)
    Ben hic yaratici degilim aklima hic bitane gelmiyor, ama gelince paylasirim bende :)

    YanıtlaSil
  7. Aferin kız Ayşe evet aklına gelen olursa paylaş..:)

    YanıtlaSil
  8. Canın herşey güzelde birşey beni rahatsız etti.
    Altta el sallayan hınzırmı?
    Banamı öyle geldi.
    Eğer öyleyse beni rahatsız etti.
    Sakın eleştirimi yanlış anlama olurmu?
    Sevgiler;)

    YanıtlaSil
  9. Bu arada sana yorum yazamadığımı sanıyordum yanılmışım.Yazabilmeme sevindim;)

    YanıtlaSil
  10. mükemmelsin,
    güzel kalplisin,
    annesin,
    dostsun,
    eş'sin,
    eee daha ne olsun.
    yüreğine sağlık şekercim,haber beklemekteyim

    YanıtlaSil
  11. Cadı kız ben hiç hınzır görmedim ama daha çok ayiciga benzettim hınzır nasil bir şey ?

    YanıtlaSil
  12. çok ilginç isimler bulmuşsun. bu konuda zorlanmıyorsun

    YanıtlaSil
  13. merhaba isimlerden beğendiklerim oldu kullanabilirmiyim ? :)

    YanıtlaSil
  14. Yildizruhu'nu aldım, soyadım da uydu sevdim yani :))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR