13 Ocak 2012 Cuma

Saç uzatan süper formül!!

Her gelene ziyaret edene,bir göz atıp çıkana ve tabii ki dostlarıma selamlar günaydınlar!
Sabah aynada kendime baktım..çok güzelim ya sabahları(pis narşist ben) :p
Dikkatimi kocaman su yeşili gözlerim bukleleri yeni kuaförden çıkmışcasına omuzlarıma düşen saçlarımı inceledim dermişim :)))
Yok yok Rabbim başka renkler başka özellikler vermiş elhamdülillah..Saçlarıma baktım ama bu doğru..Ya saçlarım ne kadar uzamış benim..inatları ne zaman geçti kaşla göz arası ben farketmeden??
Doğumdan sonra saçlarım baya bi uzadı..kimin benim saçlarım?omuzlarıma değip uzamayı pis bir inatla reddeden saçlarım nerden baksan belime dokundu dokunacaklar..
Peki bu nasıl oldu diyeceksiniz?..ben biliyorum ve bu gibi sıkıntı çeken canlarımla paylaşmak istiyorum..
Doğumun ardından ben bu kafaya neler sürmedim Ya Rabbim!!..
Yaş maya kuru maya yağlar ballar yumurtalar yok yok yok uzamıyordu bi türlü..!
Sonra kokusu iğrenç mi iğrenç bir formül denedim..
Sarımsak kokusunu severmisiniz?..
Ha(!)
Zurnanın son deliğine geldik :)..ben sarmısağı çok sever çok kullanırım mutfakta ama ya saçımda?..Saçımda nasıl kullanacaktım ki yaa???
Gel gör ki insan mecburken neler yapıyormuş meğer..
Formülü hazırlayıp saçıma uyguladım..1 kez 2 kez 3 kez..sonuçlarından pek emin olmasam da son çaremdi sabır gösterecektim..
Ve sonuçlar geldi..

Sanırım tahminen bir ay sonra saçlar coştu..uzadılar mı ?
Hemde nasıl..hemde nasıl!!..
Benim saçım 15 yaşlarımdayken bu uzunluktaydı inanırmısınız?..ve artık yıllar sonra yine bugün baktım ki aynı uzunluktalar..
Demem o ki,saçım uzamıyor diyenler bunu mutlaka denesinler..kokusuna katlanarak..
Sonuçları sanırım en az bendeki gibi olur inşallah..

Ha unutmadan..saçlarım hala az biraz dökülüyor gibi sizden formüller bekliyorum lütfen paylaşın ek olarak da bu sarımsaklı formül saç çıkartıyor o da önemli bişey..ama dökülmeyi engellemiyor ne yazık ki..

Sarımsaklı formülü veriyorum not edin..

Normal bir kavanoz aldım reçel kavanozuna koydum ben yarısına kadar has zeytinyağı koydum içine de bir baş temizlenmiş sarımsak(diş dediğimiz-üstte resimdeki gibi)bunları bir hafta mutfak dolabımda beklettim,güneş sıcaktan uzak..bir hafta sonra açtığınızda çok sağlam bir sarımsak kokusu yüzünüze çarpabilir tavsiyem oturarak açın aman ha bayılma felan olmasın..bu karışımı saçınızın diplerine süreceksiniz kolaylık için ben eczaneden eşşek şiringası aldım şu kocamanlardan iğnesini atıp içine bu karışımdan doldurup direk saç diplerime uyguladım ve en az 4 saat tuttum..süre önemli değil akşam üstü sürün uyumadan önce yıkayın,ne kadar uzun süre kalırsa o derece faydalı..

Resimdekinden varsa giyin :)
Bir bone ile sarmak da çok faydalı kafa sıcaklığını dengeli tuttuğu için..ardından yıkıyorsunuz bol bol şampuanlayarak..
Saçınızda sarımsak kokusu kalabilir katlanın,sürdüğünüzde kimseler size yaklaşmayabilir anlayışla karşılayın..ve 2 ay uygulamanın ardından saçınızın gerçekten uzadığını göreceksiniz..
EvelAllah tabii..

Ben çok faydasını gördüm inşallah sizin de işinize yarar..deneyin derim..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

27 yorum:

  1. Samsunda iş yerien gelen yabancı uyruklu bir bayanda kel olan eşine sarmısakları ezip kafasına sarıp gezdirdiğini duymuştum.iki ay sonra adamın saçları çıkmış ki adamı bizzat gördük cidden saçları cıkmıştı.
    Sarmısak bu konuda süper sanırım.

    Ama kokusuna dayanabilmek zor iş. Başarmış olmana sevindim.

    benim de dökülme problemim var malesef:(

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar bir blog arkadasin tavsiye üzerine geldim blogunuza ve bayildim :)
    Cok hos ve faydali bilgiler iceren bir blogunuz var tebrik ederim ;)
    Sarimsakli formülü denemek istiyorum ama kokusu yüzünden biraz tedirginim :))
    Paylasiminiz icin tesekkür ederim..
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Bu arada bunda sonra sizi takip edecegim insALLAH zira takip edilmeye degersiniz :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Nevşünema arkadaşım hoşgeldin..Tavsiye eden arkadaşa teşekkürler ayrıca sana da cnm güzel sözlerin için..Hep beklerim olur mu..canın sıkılınca çık gel :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili bluestyle çok haklısın özellikle sakaldaki saç kırana da iyi geldiğini duydum ben..
    Rabbim boş yere yaratır mı hiç..sevgiler cnm.

    YanıtlaSil
  6. saçlarını hiç beline kadar uzatamamış birisi olarak, bu tarifi göze aldım deneyeceğim.. inşallah olumlu sonuçlanır :)

    YanıtlaSil
  7. Hulofera inşallah cnm dene azimli ve sabırlı ol tamam ;)

    YanıtlaSil
  8. neredeyse beline kadar olan saçlarını geçtiğimiz cumartesi anlık bi saçmalıkla kestirip pişmanlıklar içinde kıvranırken bu linke rastladım... hiççç kokusuna vs bakmadan bu akşam sarımsak ile zeytinyağını kavanozda buluşturuyorum :) Saçlarım normalde de çabuk uzarlar umarım bu formülle pişmanlığın yerini kısa sürede mutluluk alır :)
    Tekrar teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. İnşallah mutlu ve güzel haberlerinle dönersin..dönmeyi unutsan bile mutlu olman kafi olur,başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  10. yok yok mutlaka döneceğim :) söylemiştim ya normalde de saçlarım hızlı uzar benim bak mesela 3 hafta olmadı kestireli herkes "oha uzamış" tepkisi vermeye başladı ama işte o kadar uzun saçtan sonra birden kısalınca bünye şokladı acil uzaması için destek lazım didim seni buldum :) bugün arın başlicam sarımsaklar yağın içinde paşa paşa bekliyolar

    YanıtlaSil
  11. bu formülü eşim yokken denemem gerek,ama uzun süre kokusunun geçmediğini duymuştum ...korkuyorum :)

    YanıtlaSil
  12. @gökkuşağı pembesi:Korkmakta haklısın canım gerçekten kokusu var çünkü baya baya :)
    Ama çok etkili..

    YanıtlaSil
  13. haftada kaç defa uygulamamız gerekiyor peki

    YanıtlaSil
  14. haftada kaç defa uygulamamız gerekiyor peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçınızı her yıkayıştan evvel önce uygulamanız gerekecek,geç cevapladığım için özür dilerim..

      Sil
  15. Vallahi bilmiyorum artik bisuru sey var bu nette inamam aslinda hic ole seylere ama ise sacim yadigi icin kazittim .. bi care .. iste deniyorum inanmasamda offff :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet nette bissürüüü şey var doğrudur benim de saçım yandığında kesmiş sonra bu yöntemi uygulamıştım cidden faydasını gördüm zararı olamaz herşey doğal zaten bence dene üzülme.

      Sil
  16. merhabalar bende saç uzatamamaktan şikayetçiyim:(bu karışımı her hafta haftada birgün mü uygulamak gerekiyor ve karışımı herhafta yeniden mi hazırlayacağız yoksa bitene kadar kullanabilirmiyiz?cevaplarsanız memnun kalırım denemek istiyorum,çok kısa saçlarım ve etrafımdakilerde eleştiriyor sürekli:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili pamuk şekeri karışımı hazırla ve bir hafta bekle..
      yukarıda bahsettiğim gibi eczaneden büyük bir şiringa ile saç diplerine yıkamadan 3-4 saat önce uygulayabilirsin.
      Karışımını bir reçel kavanozuna yapabilirsin karışım bitene dek kullan bitince yine yapabilirsin,bu formül sonuçlarını Allahın izniyle göreceksin ama ilk haftada değil,zaman içinde.
      Sevgiler.

      Sil
  17. çok teşekkür ederim hemen bugün hazırlayacağım.uzayana kadar da vazgeçmeyeceğim:)

    YanıtlaSil
  18. çok teşekkür ederim hemen bugün hazırlayacağım.uzayana kadar da vazgeçmeyeceğim:)

    YanıtlaSil
  19. Yazınızı okur okumaz tarifi not ettim en kısa zamanda deneyeceğim.Benim bir sorum olacak sürekli buzdolabında mı bekleteceğiz yoksa sadece bir hafta bekletip güneş almayan bir yerde tutsak olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buzdolabında bekletmek şart değil ben mutfak dolabında beklettim.

      Sil
    2. Peki,çok teşekkürler...

      Sil
  20. Bu sarımsak sadece saç çıkmasına yardımcı oluyor diye biliyorum. Yanlış mı ? Saç uzattığını duymadım. Bilginiz kesin dimi. Yanlış anlamayın bu kadar soruyorum falan çünkü benim saçlarım çok iyice fazlalaşmasını istemem :))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR