27 Ocak 2012 Cuma

Eteklerim Tutuştu-Mevlid Kandili Yaklaşıyor

Dosttv'yi çok izlerdim bir dönem..vaktim olunca başındaydım..gözlerim müsait olmayınca da kulaklarım oradaydı..
Şimdi gün çekiyor yutuyor işlerim herşeyi..
Eskisi kadar izleyemesemde arada bir açıp izlerim..
Allah hepsinden razı olur inşallah..bir çok şeyde aydınlattılar beni bilgilerime bilgi ve anlam katmama sebep oldular zira unutmayalım ki çevremizdeki herşey ''araçtır'' Rabbim onların vesilesiyle ulaştırır bize ulaşılması gereleni..
Rabbim herkesden razı olsun ..
Dün Dosttv'yi az biraz izleme şansım oldu baktım cüz veriliyor..kandil yaklaşıyor!..
Hangi Kandil!..
Ellerim eteklerim tutuştu..bu kadar mı dalmışım dünyaya,eyvah!..
Her Kandil Dosttv'den cüz alırım,aileme komşularıma beni affetsinler :) dayatırcasına kimi zaman ..

''Anne kandil yaklaşıyor cüz alıyorsun dimi?''
''Anne evde kimler var?..Sor bakim bi onlara da cüz alıyorum okuyacaklar dimi?''
''Babane sen zaten hep okuyorsun sormuyorum sana''

Bir telaş bir heyecan sarar beni..çünkü ahiret kardeşlerim-dostlarım olsun istiyorum..
Dua ettiğim kişiler vardır riya kokmasın gıpta edilsin diye söylüyorum..
Benden dua isteyen oluyor işte bazen tanımadığım kişiler,sanal alemden güzel insanlar..
Asla sanal olmayanlar..Onlara da buradan selam olsun..
Dua ettiğim kişileri hayal ediyorum veya birlikte bir Hatm'i Şerif'in inmesine el attığımız kişiler..
Ahirette veya öbür alemde ne farkeder tabiri bu tanımadığım kişilerle Rabbim bizi kavuşturup tanıştırdığını..özlem ve sevgi mutluluk gözyaşları içinde onlarla sarıldığımızı hayal ediyorum..
Karşımda hiç görmediğim biri ama bana sevgi ve hasret dolu sarılan..
Kardeşim!..diye haykıran..Allah bizden razı bizden Ondan razıyız elhamdülillah..

Taş olmalı duygulanmamak için..
Dosttv'de mevlid kandilinin yaklaştığını duyunca bunu blog kardeşlerime de duyurmalıyım onlarla da ahirette tanışmalı kavuşmalı mutluluğu yaşamalıyız dedim..

İşte burdayım..
Daha fazla söze gerek kalmadığını düşünüyorum..
Yapmamız gereken 2 şey var.

1:Bu resmi bloglarımızda paylaşmak kardeşlik zincirimizin büyümesi adına.


2:Çevremize de duyurmak belki..
Kendimize de cüz almayı unutmayalım..


Dileğim o ki gözle görülmeyen duaların gökyüzüne o Sevgi balonları'ı gibi yükselmeleri..

Günaydın ..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. ben cüz ümü aldım bile :) paylaşayım da almak isteyen alsın :)

    YanıtlaSil
  2. Harikasinİ!Allah kabul etsin şimdiden günaydın canım.

    YanıtlaSil
  3. birkez daha soyluyorum : Rabbim kalbinin Gununun gostersin .. Allah razi olsun

    YanıtlaSil
  4. Allah razı olsun canım yaa cidden çok dalmışız dünya işlerine Allah affetsin.Sen söyleyince farkettim bende.Resmi bloguma koydum bilee.Annemde her kandilde alır dost tv den sağolsun.

    YanıtlaSil
  5. Kelebeğim Rabbim hepimizden razı olur inşallah,gerçi kusurumuz çok ama biz onun merhametine sığınıyoruz..

    Sümeyye SuPerisi Fatmam:Ahirette görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  6. Allah razi olsun canim hatirlatma için, bende az once kayinvalideme aldim 4 tane cuz. O da çok takip eder
    Dost tv yi ve her hatimde cuz alir ordan. Simdi web sitelerinden alip okuyunca isaretliyoruz. bu kolayligida
    saglamislar bize. Rabbim kabul etsin insaallah. Simdiden kandilimiz mubarek olsun.
    Bende ekledim bloguma canim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Allah kabul etsin canım,ben bu resmi alırım bloguma
    yapıştırırım... vesile olmak ne güzel olur, olabilirsek eğer...
    Allah razı olsun canım!

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR