9 Ocak 2012 Pazartesi

İşte Renkli Hayat'ımın header'i

Söz verilince tutulmalı..blogcanlarıma verdiğim sözlere sadık kalmak ve onları mutlu etmek ne kadar güzel bir duygu..Günyadın blogcanlarım..Güzel bir gün dileklerimi ilettikten sonra sabah hazırlamış olduğum sevgili şirine İşte Renkli Hayat Sümeyye can'a header'ini yayınlamak mutluluğu içerisindeyim..
Beğeneceğini umarak tepkisini ve yorumunu sabırsızlıkla bekliyorum..


Tam boyutunu görmek için üzerine tıkla..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. Ben cok begendim :) ellerine saglik guzel yurekli ablacim:)

    YanıtlaSil
  2. Ne diyosun bayıldım özellikle renkli hayat yazısı müthiş renk uyumu filan harika olmus :) tmm bunu hemen yerleştireyim ama nasıl onu bilmiyorum :S

    YanıtlaSil
  3. Canımcım beğenmen beni çok sevindirdi..ve senin sevincin mutluluk yaşattı bana..teşekkür ederim güzel sözlerin için(kelebeğim selamlar)header'i yerleştiririz gözünde büyütme tamam?..Güle güle kullan cnm..

    YanıtlaSil
  4. yardimlariniz icin tesekkürler.benim ögrenmek istedigim,yemeklerinmizi paylasinca tarifin altinda bunlarida biliyormusunuz diye linkler oluyor,dört bes tarif oluyor resimli.ponlari nasil yapmaliyiz bir bilginiz varmi acaba

    YanıtlaSil
  5. Blog tasarim etiketinde aradigin sorunun cevabi var canim biraz ara olur mu?

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR