16 Ocak 2012 Pazartesi

5 malzemeli mozaik pasta

Bu tarifin çok çeşidi değişik değişik versiyonu var..herkes kendine has bir tarzda yapılan bu tatlı hem kolay hem pratik hemde lezzet bakımından çok tatmin edici..
Yıllarca yaptığım güzel bir tarifim var..onda,yumurta da ekleniyordu..nasıl olduysa o tarif defterim ortadan kayboldu..uzun zaman tatlıyı yapmadım doğal olarak..
Günlerden bir gün almış olduğum kakao paketinde mozik pasta tarifini gördüm..denemekte fayda var deyip hemen yaptım..ardından da sonucu beklemeye koyuldum..
Sonuç beklediğimden de iyiydi..üstelik yumurtasız oluşu daha çok hoşuma gitti..
Bebeğim yürümeye başladığı zaman bu tatlıdan 3 adet yapıp komşuya dosta dağıtmıştım..http://www.sherv.net/cm/emo/happy/happy.gif
Allah kabul etsin..yapıcak olanlarada başarılar dilerim..

Malzemeleri:
1 bardak süt
3 yemek kaşığı toz kakao(daha az da olabilir)
1 nescafe fincanı eritilmiş-soğutulmuş margarin(sıcak eklemeyin topaçlanır)..
1 bardak toz şeker
2 paket pötibör bisküvi

Yapılışı:
Süt margarin ve şekeri çırpın.son olarak eklenmeli margarin..güzel bir karışım elde edinceye kadar çırpmaya devam edin..malzemeler bütünleşince kırmış olduğunuz bisküvileri ekleyip karışımla bütünleşmeleri için karıştırın..
Bu kadar!..
Dilerseniz içine 1 fincan taze portakal suyuda ekleyebilirsiniz..
Elde etmiş olduğunuz karışımı ister aluminyüm folyoya dilerseniz pişirme kağıdına(yağlı kağıt)döküp büyük bir sarma sarar gibi kapatıp 5-6 saat derin dondurucuda bekledikten sonra afiyetle yiyebilirsiniz..

Afiyet olsun..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

2 yorum:

  1. pek leziz görünüyor:) tarif için teşekkürler...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. evet evet yapmalıyım kesinlikle bunu :) çok özledim bu eski tatları ben yaa :(

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR