17 Ocak 2012 Salı

Yarım kalanları tamamlamak

Hayırlı sabahlar günaydınlar herkese..bilgisayarı açınca yarım kalanları mailleri mesajları kontrol ettim yorumlara da baktım bir kez daha,gün içerisinde kimi zaman gözümden kaçan şeyler oluyor kimseyi de cevapsız bırakmak istemediğim için sonradan biraz incelemenin faydası oluyor..
Sevgili Feyza blogunda çoook şahane kalp şeklinde iphone standı yayınlamıştı buradan görebilirsiniz..
İkimizde merak ettik sonra acaba nerden bulabiliriz yapan varsa kimden alabiliriz diye..
Ancak bu stand olayı baya bi kafama takıldı az önce interneti yokladım ve Feyza da sevinecek biliyorum yerini ve fiyatını buldum..
O kadar uygun olacağını ummuyordum fiyatını ama öyleymiş..ayrıca da sevgililer günü için özel tasarlanmış bir hediye önerisiymiş..
Hmm,hiç fena bir fikir değil ve öylesine faydalı ki..
Şu iphone'a herşeyi yüklemişler ama düz durmayı öğretememişler nedense :)
Şimdi,bu ciciye buradann ulaşabiliriz,ilgilenenler..

İkinci bir şey daha var ki halletmek istediğim o da Ayşe Gelin'nin bloguna uygun olmadığı için dünkü headerlerden hiç birini kapamayışı..
Onu da hallettim sayılır..
Aşağıdaki Header kendisine ait..

Mail adresini göndermeni bekliyorum sevgili Ayşe..


Günaydın herkese..
Rabbim hayırlı bir gün nasip etsin hepimize inşallah..





Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. Günaydın ince ruhlu, naif insan :)
    Günün hep aydın olsun
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Elife'm günaydın balım..kızardım kız deme öyle.. :)

    YanıtlaSil
  3. Paypal ile ödeme imkani var midir ki o sitede bakmak lazim, ben ne begensem internette kredi karti ile satin alinabiliyor hep :/
    Ben ama parasi olunca harcayan olmayinca harcamayan biriyim, borca girip birsey almak istemedigimden hic kredi karti kullanmiyorum...
    Sagol.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Iphone seysi cooooook guzelmiiiisss hemde 6 euro ya ! Baabaaaaa bana iphone aaaal diyesim geldi yine:p yok yok hissediyorum ama bizimkiler patlatacak suprizi;) gelin aysenin headeri cok sik olmus eline saglik .. Gunaydin:)

    YanıtlaSil
  5. Benimde bir Iphonum bilem yok :( :)
    Ama olsaydi kesin alirdim bende sanirim, ama aklimda insallah o zaman bende isterim bunlardan.

    Ablacim, bana header yaptigini yeni gordum, ay nasil sevindim ismimi okuyunca. Fakat cok utanarak soylemem gerekiyorki o blogu biz artik kullanmiyoruz. O daha cok arkadasim Seda icin acilmis bir blogtu fakat artik kullanmiyor :(

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR