28 Ocak 2012 Cumartesi

Bir Post

Feyza'cım çanta mim'i göndermiş..onu yayınlamak için heyecanlandım biraz (çok muhteşem çantalarım var ya ondan :p ) lakin çocuklarım uyuduğu için tık sesi dahi çıkarmamaya özen gösteriyorum..
Havalar soğuk ve kış tam gaz devam ediyor ..haberlerde bir kar haberleridir gidiyor..ben burada nerdeyse ağlamak üzereyken kar yağmıyor diye karlı yerlerde olanlara çoooook özeniyorum ve tamam biraz da kızıyorum kar yağmayışına..
Bunun da vardır bir hikmeti dedim çamaşırları toplarken gece..hava soğuktu parmaklarım dondu toplayıncaya dek..sonra sokakta olanları düşündüm birden,kedileri köpekleri evsiz barksız insanları veya evinde olup da soğukta duranları ne bileyim bu tür şeyler işte..
Rabbim belki de onlar daha fazla üşümesin diye yağdırmıyor karı kimbilir büyük bir özlemle yağmurları beklerken sadece bir iki dakikalığına yağmur damlar da kesilir ya arkası işte bunun hikmetini ise kendimce şöyle yorumluyorum bazen..''Kimbilir belki de gözle görülmeyen bir hayvancığın susuzluğunu dindirecek kadar su indirdi Rabbim gökyüzüne,belki de onun duasına karşılıktı bu bir kaç damla su''belki de kar yağmayışının buna benzer bir sebebi var doğrusunu Allah bilir..
Dün ne yaptım ben pazara gitmek dışında?
Akşam bowling oynamaya gittim!
Woooow kim ben :)..arkadaşın ve sözlüsüne söz verirsen gidersin böyle çoluk çocuk hep beraber üstelik..çarşaf çarşaf resim yayınlamayı çok isterdim ama tam çekecektim makinenin pili bitti..mendebur! tam da bitecek anı buldu..
Bowling hakkında kısa ve öz konuşucam..deneyin!

Sevgili dostlarım bugün size bir süprizim olucak acizane iki header hediye edeceğim..header'lar hazır post yok meydanda henüz..
Ama biraz tarif edecek olursam şöyle..maaanyakçasına kelebek sevenler için bir header ve çılgıııınca yemek pişirenler için bi dene yaptım..
Olay bu uğrayın alın..
O kadar..
Günümüz aydın ve biraz da karlı olsun belki :)

Sevgilerim benim!!
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

2 yorum:

  1. Bende gonderdim sana mim hadi bekliyoruz cantalarini :)ama kelebek olmasiiin :( ben ne yapacam hadi hosuma giderse sevvgii nefsimle arama girdin :p

    YanıtlaSil
  2. canta demedim ki :( headeri dedim ben :(

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR