29 Ocak 2012 Pazar

Çalılara ne oldu?

Hani buradaki postumda perdelerimin ardından yapmak istediğim boyalı dallar projesi vardı ya..Hatta Sümeyye onlara çalı demişti de bende tatlı bir anı gibi kaldı dallar uzuuun süre kuruyup durdular..
Onları nasıl süsleyeceğim diye kırdım kafamı,güzel bir fikir gelmiyordu aklıma..


Yan taraftaki resim gibi vazoya koymayı çok istesem de bende küçük ve her şeyi keşfetmek isteyen bir çocuk olduğu için bunun pek de mümkün olmadığını bildiğim için farklı bir şeyler düşünmeye koyuldum,saolsun Sümeyye bana bir çok resim gönderdi ve fikir oradaydı..
Duvara asıcaktım veya buna benzer bir şey..
Sümeyyenin deyimiyle çalılar hazır oldu..
Üzerlerine kelebekler veya kuş kondurmak istedim ama perdemdeki kelebekleri koymaya kıyamadım nedense...
Sanırım bu şekli ve haliyle de hoş oldular..
                                                                                                                 Sizce?


Yapım aşamaları ve resimler aşağıda:
       
 Bir bahçe işleri makazı ile dalların duvarda düz durmasını engelleyecek pürüz ve çıkıntıları temizledim.


 Ardından yere kumaş sererek 3 el beyaz sprey çektim..aynı anda değil..bir kat kuruduktan sonra diğerini uygulama şartıyla.
 Kurudular ve minicik kablo çivisiyle duvara çakıldılar ve işte burdalar!..Önce şu kalpli duruşlarını denedim baktım sırıtıyor..

 Sırıtıyordu çünkü ben kalpli halini denemeden önce minik kurdeleler eklemiştim..
Daha yakın çekimde şık ve sempatik olduklarına sanırım sizde katılacaksınız..ben bu hallerini daha çok sevdim..çalıların :))


Sabah Olunca da birde gündüz gözüyle resmini çektim..

Sevgiler..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. çalı mı demişim :) Aaa büyük terbiyesizlik :P bence gayet güzel olmus :) :) :)

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık.
    Çok hoş ve orijinal olmuş.
    Duvar stickerlerinden çok daha şık duruyor.
    Güle güle otur evinde
    Huzurla, sağlık ve mutlulukla

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik;) sonunda yaptin demek hakkini yeme 2cocugun var ama hamaratsiz masallah arkadasima tuuu tuuu tuuu :)))

    YanıtlaSil
  4. cok güzel olmuss ve harika bir fikr bence :)
    ellerine saglik.. bi evim olursa böyle güzelce
    süsleyecegim insAllah :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. aaa dur ya sen naptin sag tarafta birseyler okudum :D
    hemde o resmi sen nerden buldun tam uydurmussun benim
    blogga :D
    tesekkür ettim canim cookcook tesekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. sevgi abla cok tatlı olmus cok begendim yapım asamalarını vermende ayrıca bi hosluk olmus allah razı olsun kendi evim olursa birgün insallah denerim ama benim dikkatimi baska bisey daha cektiki duvarların rengi ne kadar süper bi renk cok begendim zevkini cook sevdim sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Geçen yıl ben de yaptım ve dekupaj yaptığım yumurtaları astım. Dalla ilgili her proje güzel oluyor zaten, ellerine sağlık, seninkini de çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş,
    bende ne zamandır bu kuru dalları boyama işini yapmak istiyordum kararsızdım, ilk fırsatta denerim artık. Eline sağlık

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR