30 Ocak 2012 Pazartesi

Boncuklu Boyama Seccadem

Ailemizde yetişmekte olan 3 kızımız var..
İkisi eltilerimin kızları ve biri de benim kızım..
İstedim ki onlara yengelerinden bir hediye çeyizlerine de minicik de olsa bir katkım olsun..
Severek boyama yapan biriyim..Kumaş üzerinde burada kontür çekmek tabiriyle yapılan bu tür boyama işleri genelde çok düzgün bir el sabır ve sakin bir ortam istiyor ayrıca hata yapmanız sıfır,bulaşma kayma veya başka bir aksilik olunca silmek düzeltmek mümkün değil yani ya hatasız olacak ya da çöpe gidecek..
Bu tekniği öğreneli 3 seccade boyamıştım,kot kumaş üzerine yine altın rengini çalışmıştım ama kot kumaşa boncuk koymak hem gelmemişti hemde sanırım zor olacaktı..
İlk seccadelerim hediye edildiler ve hala kullanılmaktalar..
Kızlara yapmak istediğim şey ise biraz daha özel olsun istedim..
Ve ortaya bu seccade çıktı..ikincisini mor ile beyaz boncuk kullanmayı düşünüyorum üçüncüsüne zaten daha çook var..
Bugün çok şükür ilki bitti ve huzurlarınızda..
Rabbim sayısız secdelerin edilmesini nasip etsin inşallah..

Sevgilerimle..





Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. muhteşem birşey olmuş bayıldım doğrusu ..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim arkadaşım Asumanın kızlarına da yapmayı düşünüyordum :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor canım yaa ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  4. eLLERINE SAGLIK NE KADAR GUZEL OLMUS :)) rabbim izin verdigi surece senin ellerinden neler cikar ;)

    YanıtlaSil
  5. annem görmesin hemen çeyizlik için örnek alır :)

    YanıtlaSil
  6. Harika görünüyor,maşallah marifetlisiniz,ellerinize sağlık..sevgiler:)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR