20 Ocak 2012 Cuma

Bugün Cuma Bekarlara Özel Dua

Bu duayı ilk okuduğum zaman nasıl da ısınmıştı kalbim..
Rabbimin güveni sarmıştı sanki..
Paylaşmak istedim bugün..
Bugün hayırlı bir gün olduğu için bekarlarımız veya genç kızlarımız birde böyle dua etmeyi denesinler..
Belli mi olur..
Bakarsın dua kapıları açıktır ve duanın güzelliği kadar güzel bir insan girer kalplerine..
Sevgiler tekrar hayırlı cumalar..


" Rabbim…
Bir insan koy kalbime,Ama o insan senin de sevdiğin olsun.
Ve bana öyle bir insan sevdir ki;O insanin kalbi Seninle sevişen bir mabed olsun.

ßeni oyle bir insanla bulustur ki benden once, Onunla bulusmus olan sen olasin. Onunla el ele tutustugumuzda,Ikimizin uzerinde Senin elin olsun…!! Bana oyle gozler goster ki;Ben o gozlerden sana bakayim.


Bana oyle bir sevgili ver ki O gozler,cennete acilan iki pencere olsun

Onunla oyle bir yolda yuruyelim ki;
Kılavuzumuz sen olasin ey Rabbim…!!!

Oyle bir sevgili verki bana,Ona sarildigimda kainat bize baksin.

Birbirine sarilsin.Sevgimiz kurtla kuzulari baristirsin..
Bize bakip seytan Adem'e secde etsin.
Gunah sevap ugruna kendini feda etsin.
Oluler birer birer uyansin sevgimizle…!!!

Bize oyle bir sevgili ver ki Rabbim! Sevgimizde,Muhammed sevilsin.

Oyle sevelimki birbirimizi.Hz. Hatice goklerden bize seslensin,Ve desin ki;
"Bak ya Muhammed...!!ßak su sevgililere onlar bizde... bizde onlardayiz...
Bak Askimiz birkez daha yasaniyor yer yuzunde..
Allah Askimizi oyLe cok seviyorki binlerce insana yasatiyor..''
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. GERCEKTENDE ÇOK GÜZEL BİR DUA.PAYLAŞIM İÇİN SAĞOL CANISI..
    HAYIRLI CUMALARIN OLSUN..

    YanıtlaSil
  2. Amiin.Ne güzel bir duadır bu böyle tüylerim diken diken oldu okurken.Allah razı olsun canım paylaştığın için.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba gizli takipciydim..simdi bir blogum oldu araniza katildim :))
    ne güzel bir duadir öyle...Cook beğendim..sizede hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  4. Aay adaşım gizli takipçim ve yeni blog sahibi Sevgi Can hoşgeldin hayırlı olsun ve hayırlı cumalar..

    Superisi,Mervem,Cicisibicisi,teşekkür ederim Rabbim dualarımızı kabul eylesin..
    Amin amin..

    YanıtlaSil
  5. Allah razi olsun ben bu duayi orta okula giderken okumustum yillar evel =, gercektende cok guzel ve bir okadarda anlamli, amin ecmain

    YanıtlaSil
  6. Allah bütün dualarımızı kabul eder inşallah.Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR