30 Mayıs 2012 Çarşamba

Hırka yenileme

Mutlaka mutlaka mutlaka elimizde giymediğimiz kullanmadığımız bir hırka vardır..hadi tamam bizim olmasa da evden birine ait bir hırka vardır..yüzüne bile bakmadığımız bir hırkayı sırtımızdan çıkartılmayacak kadar güzel bir parçaya dönüştürmeye ne dersiniz?
Dikiş bilgisi az olanımız dahi bu projeye girişsin,korkmasın derim..
An itibariyle bir resim paylaşıp tavsiye ediyorum..zira bütün projeyi burada benimmiş gibi yayınlamak olmaz..
Dolayısıyla yapımını bol resimli adım adım buradan takip ederek yapabilirsiniz..
Teşekkürler..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. Cok hoş gerçekten! Paylaşım için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş gerçekten teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  3. Cok ho$ bír fikir - ama benim gibi dikis'den anlamayan birisi icin coooook zor ;)

    YanıtlaSil
  4. @Vintage Duygular,Böğürtlen Taneleri:uygulanabilir bir öneri bence de çok hoş ben teşekkür ederim.

    @streetfashionandmore:zamanla belki öğrenirsin gülüm belli olmaz :)
    sevgiler,günaydın..

    YanıtlaSil
  5. Cok hos ama iiih ben cesaret edemem baslayipta yapmaya :)

    YanıtlaSil
  6. Ayyy ayrica blogun yeni headeri ccoook hosss, bayildim, tam sana gore, yani blogununa cok yakistirdim.

    YanıtlaSil
  7. Beğenmenize sevindim eskileri veya kullanmadıklarımızı değerlendirme amaçlı postları ve fikirleri bende çok çok seviyorum sevgiler gönderdim :)

    YanıtlaSil
  8. çok mantıklı yaa çok beğendim bu fikri.en kısa zamanda denemek istiyorum bende! =) teşekkürler paylaşım için çok pratik;)
    bloguma da beklerim:
    http://coffeeeprincess.blogspot.com/
    yada
    http://kahveprensesinindukkani.blogspot.com/
    ;)

    YanıtlaSil
  9. @coffeeprincess:Rica ederim canımm hemen geliyorum sana sevgiler :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR