2 Mayıs 2012 Çarşamba

Bo Kaap'a Taşınalım


Pılımızı pırtımızı yorganımızı minderlerimizi fırçamızı pabucumuzu alarak sırtımıza vurup hasırdan bir torbayı yola çıkalım..Göç ediyoruz..
Vardığımızda ne depresyonun ne karamsarlığın ne de başka bir tasaya yer vermeyen bu güzel şehirde yaşamanın ne denli güzel ve doğru bir karar vermiş olmanın hazını çıkartıp en meyvelisinden bir çay içelim..istermisiniz?



Burası Bo Kaap Cape Town GÜNEY AFRİKA'dır dostlar..


THY direk seferleri var ..İklim olarak tabii ki yazları oldukça sıcak ve kurak ama kış mevsimi suğuk ve yağışlıdır bu ülkede..İnşaat,Emlak,Turizm ve tabii ki Petrokimya ile Doğal Gaz ekonomisinin en büyük kaynakları..


Uzun kumsallar şarap mahzenleri(Allah muhafaza) altın madenleri birbirinden farklı binlerce kuş çeşidi Masa Dağının eşsiz güzellikteki manzarası ve bu dağın üzerinde yetişen 5000 çeşitlik bir bitki kapasitesi mavcüt..wow.!


Bo Kaap Hristiyan ve Müslümanların yaşadığı bir bölgedir kardeşçe..yok öyle fesatlık ırkçılık falan..Çocuklar güvende anne babalar mutlu eh daha ne olsun ki :)


Bo Kaap'ta yaşayanlar kimdir?..17.yüzyılda köle olarak evet köle olarak bu bölgeye İngilizler tarafından getirilen Malezyalıların torunları yaşıyor..
Malezyalılar ırgat amele hizmetçi olarak çalıştırılmış..vaktiyle herşey değişip günümüzde ne ırgatlık ve kölelik kaldığına göre o içşilerin torunları dedelerine kıyasla daha rahat ve mutlu bir yaşam sürmekte..Maşallah..


Dağı var sahili var kumsalı bol renkleri de öyle..Camiisi sokaklarda oynayan çocukları farklı inançlara sahip insanların barış içinde yaşıyor olması burayı hayalimin şehri kılıyor nerdeyse..


Fas'ın güzel şehirlerinden sonra ama..Üzgünüm Bo Kaap..ama kalbimde yer ettin gelip görmeyi de çok çok isterim Allah şahidim ..

Sevdiniz mi..Gidiyor muyuz??


Arıyorum THY yollarını :)




..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

24 yorum:

  1. Bayıldım ama güney afrikadan tırsıyorum ben ya, zaten önce bi güney akdenize inelim de afrikası kalsın:)

    YanıtlaSil
  2. al al hemen al biletleri gidilmez mi buraya ya şu güzelliğe bak bayıldım insanın içi açılıyo..harikaaaa

    YanıtlaSil
  3. Ara kuzum geliyorum bende sevdim :)) cıvıl cıvıl birde anlattıkların yetti :) kocaman sarıldım :)

    YanıtlaSil
  4. kim istemez şu renk cümbüşünde gezmeyi:)

    YanıtlaSil
  5. tam bir renk cümbüsü, görüntüler muhtesem.. ben esimi kuzey afrikaya hic bir zaman ikna edemedim maalesef, ama gidenlerin yolunu,güzel haberlerini,keyifli macerali hikayelerini dinlerim seve seve ;)

    YanıtlaSil
  6. önce fasa ordanmı bu rengarenk sokaklara gidiyoruz. ben gelirim beni kim tutar. içim açılıyor varmı başka gitcek yer:)

    YanıtlaSil
  7. Sevgim,
    ben geldim,içim kıpır kıpır oldu,rengarenk ne güzel bir yer,biletimi almayı unutma,
    kısmet olursa geç vakitlerde msn'den görüşelim tatlım,
    şeri öper...

    YanıtlaSil
  8. legolardan yapilmis bir sehire benziyor degmesin yagli boya olarak sen gitmessen ayip olur ;)
    benide valizinin bir kenarina sIkIstir nurum

    YanıtlaSil
  9. Tirsacak ne var Reyhan gel korkma önce Akdeniz yapar sonra Afrikaya geçeriz..karşısı ya :)

    Duyguş:İçi dışı sağı solu her şey ferah ve ne kadar güzel dimi rüya gibi ya,insan durup düşünüyor acaba gerçek mi diye..film gibi :)

    Bende sarılıyorum Özgecim sevgiler kuzum..

    kitana gönül renklere meyilli desene :)

    Vintage Duygular:Canım bazen işte önyargılı mı yaklaşırız ne belki eşin görse bu resimleri değiştirir fikrini ne dersin)..göstersene bi :)

    Evet Ececim önce Fas'a gidelim..Fas'a gitmeden ölürsem çok gam yerim ben hangi alemde yiyeceksem artık (:

    Şeri'm..bileti kolay sen he der gülüm..gece bekleyeceğim inşallah..

    Ayıp olur dimi benim gitmemem doğruolmaz tabii hatta turizm acenteleri her yıl formalite gereği böyle bir hediye tatil paketi vermeli bana dostlarımla stres atıp güzelliklere devam edebilmem için :)

    YanıtlaSil
  10. bana yer ayırt canısı thy den:))
    varımm hemde deli gibii..
    :)))
    çokk güzllerr yaa..
    öpüyorumm canım.
    muhabbetle...

    YanıtlaSil
  11. sayfa tasarımın pek bi ağır abi olmuş be gülüşümm..
    şu teknikleri bi de bana öğretsenn diyorum.
    sıkıldımm sayfamın headerınden:(
    öpüldün ki..
    :)

    YanıtlaSil
  12. Kahveni al gel otur yanıma göstereceğim :)
    Bende öptüm Ayşegülüm gül gülüm :)

    YanıtlaSil
  13. HEHEHE BAS HARF GONDERMEZ :p
    ama pembe olani bana ayir olur mu ;)

    YanıtlaSil
  14. Kız ne demek göndermez..onu da alırız :p

    YanıtlaSil
  15. Çizgi filmlerdeki gibi, rengarenk, harika!
    İlk fotoğrafı çizim sanarak bakmaya başlamıştım nitekim :)
    Uçaktan bana da yer ayırın lütfen...

    YanıtlaSil
  16. Cam kenarı mı olsun ?
    Sevgiler Zeugma'cım..

    YanıtlaSil
  17. Evet, lütfen :)
    Benden de sevgiler..
    Çok....

    YanıtlaSil
  18. ay ne güzel bir şehir ya rengarenk bayıldım
    sevgim benide sıkıştır bavuluna .)))

    YanıtlaSil
  19. sadece deneme sablon bu dimi? begenmedim ki :(

    YanıtlaSil
  20. Bende gelirim bende :)
    Bu arada bloğa girince yalnışmı girdim diye bi daha baktım çok değişmiş hayırlı olsun :)
    Birde bende bir ödülün varr :)

    YanıtlaSil
  21. Mervecim seve seve canım lafı olmaz gülüm :)

    Ayşecim kesin bir şey diyemem canım :)

    Mız Mız'ım teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil
  22. Bavulunda banada yer kaldımı? Geç kaldım yine dimi?

    YanıtlaSil
  23. Yook geç kalmadın canısı tam aksine özel uçak ayırttık bol bol yerimiz var:)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR