10 Mayıs 2012 Perşembe

İlk İnstagram Resimlerim

İnstagram'daki resimleri görüp de nedir nasıl olur neden vardır soruların ardından biraz da kız uyurken sessiz olarak ne yapılabilir arayışından yola çıkarak İnstagram'a kayıt oldum..
İlk resimlerimde beklediğimden daha hoş geldi gözüme..
Kullanıcı adım budur:degmesinyagliboya
Olur da eklemek isteyen o diyarlarda dolaşan varsa bulsun beni..
Sevgiler..

Ha bu arada Çilekli tart tarifim daha sonra huzurlarınızda olacaktır..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. Fotoğraflar çok güzel canım ama çilekli tart beni benden aldı :) tarifini unutmaa bekliyorum merakla :)

    YanıtlaSil
  2. o tarta tarifi lütfen pazara kadar gelsin :) lütfen lütfen lütfen :D

    YanıtlaSil
  3. hala bana ne diyorlar acaba diye soruyor ruhum :D diyorumya cahil olmak zor is vesselam
    ama resimler hos

    YanıtlaSil
  4. Tarif yayınd Mız Mız'ım :) Teşekkür ederim..

    Al bakalım,yap da göreyim :)

    Teşekkür ederim ablacım..cahillik değil be ablam herşey çok çabuk gelişiyor bu zamana ayak uydurmak çok zor.

    YanıtlaSil
  5. sen kullanmıyon diye bende kullamadım yarın üye olmassam bende ya sen varyaaaa baştan çıkarıyorsun beni:))

    YanıtlaSil
  6. Sınav haftası geliyor ne yapayım :) ondan önce denemeliyim :) son 2 gün :)

    YanıtlaSil
  7. Ferhat bey sen onaylamasaydın rahat etmezdi içim :)

    Sümeyyecim kolaylıklar diliyorum canım ..

    YanıtlaSil
  8. ooo cok guzeller. En cok hangisi dersen; tabikide cilekli tart olaaan :))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR