9 Mayıs 2012 Çarşamba

Sabah neşesi-Güncellendi!

Hayırlı sabahlar güzel bir gün olsun inşallah sevgili dostlarım..
Güne gülerek başlayalım istedim..ilk postum sizi beni hepimizi gülümsetsin hatta güldürsün istedim..
Nasıl yakalanır anlık mutluluklar..yakalanınca da başkalarına da ne kadar çabuk bulaşır bu tür güzellikler..güzelliktir çünkü gülümsetmek ve güldürmek..dozundaysa evet bize verilen bizden kıymetli bir şey almıyorsa,tamam.

Öncelikle bir yıkama yağlama servisi sitesi var..çoktan varda ben ilk kez dikkate alıp denedim..tavsiye etmek isterim buyrun şuradan bu güzel servisten yararlanabilirsiniz..mutlaka bakın derim..

Evlendiniz mi,evlenme teklifi aldınız mı bilmiyorum nasıl nerde hangi şartlar altında aldığınızı da bilmiyorum ama böyle bir teklife ne derdiniz..acaba cevabınız ne olur du?


Geçelim bunu duygulandığınızı tahmin ediyorum hayallere dalıp beeey bana neden böylesi yok dememeniz için hemen modunuzu yine bir güzellikle değiştirmek isterim..

Çocukların doğallığına biten varsa aranızda ki vardır eminim aşağıdaki videoyu izlemelerini şiddetle hatta elimde terliği sallayıp tehdit edercesine göstere göstere izleyin derim..


Bittiniz mi?..ben şahsen çok sevdim bu bücürü..

Duygularınız karışmış olabilir,bağışlayın dostlar..

Hayırlı ve Güzel bir gün diliyorum herkese..


Sevgiler..

..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. evet budur :))

    dünyadaki nur damlalari cocuklar
    tebessümün daim olsun hayirli sabahlar can

    YanıtlaSil
  2. Ablacım gel o evlenme teklifi videosunu da izle..bayıldım ben ona ..:)

    YanıtlaSil
  3. bana da hava yolları sponsor olsa ben ce böyle evlenme teklifi ederim hehey. acaba evlendiler mi ya? ya da boandılar mı? çağın makus talihi çünkü bu.. her sabah gülümsetsene sen bizi(:

    YanıtlaSil
  4. Semmma sonucu bende merak ettim muhtemelen cevap evetti ama dileğim o ki bu güzel teklifin olumsuz cevap almamış olması..
    Ayrıca sponsorluğu bende çok isterdim ama nerde :)

    YanıtlaSil
  5. sen hep güldür bizi :)
    bence evlilik kelepcesini takmadan evvel hayatini yasamis gibi geliyor
    biliyor basina gelecekleri :)) o kadar ülce bir kadinla asla bu kadar vakitte gezilmez
    kucakladim nuruuuum

    YanıtlaSil
  6. İlgili kız duymaz inşallah :)..
    Sevgiler ablammmmm

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR