9 Mayıs 2012 Çarşamba

Çilekli kombin


Hayırlı akşamlar sevgili dostlarım..hayatıma giren güzellikleri kategorize ederek bir kısmına burada yer vermek ve sizlerle paylaşmak gibisi yok..
Gün güzeli başlığı altında bir bölüm daha olsun istedim blogumda..
Belki her gün belki de sıklıkla her günden bir güzellik eklenmesini arzu ediyorum..
Buna karar vermeme sebep annemin eve getirdiği iki kase çilek oldu..

Bu iki kase çileten geri kalanını dolaba koyup çilekli tart yapmayı planlıyorum inşallah planlarım gerçekleşir..


Kokusu rengi bir başkadır çileğin..kaçımız hayır diyebilir..
Tabii benden önce bahar kız baktı tadına..
Ocakta kıymalı makarna hazır bekliyor olsa bile çileklerin güzelliği ve renkleri beni cezbetti..yanlarına ne yakışır diye düşündüm,çileğin yanına kakaolu fındık kreması iyi gider..
Ama açım da bir yandan..
Yemek kombini yaptım dostlar :)



Taş fırında pişmiş iki dilim ekmeğin üzerine kakaolu fındık kreması sürüp çileklerle zenginleştirdim..kızım uyumuş bende ona eşlik etmeden önce çileklerimi yiyip Söz yangını kitabımdan kaldığım yerden bir kaç satır okumak istedim..
Çilekli ekmek dilimlerim yenince kakaodan mıdır çilekten midir bilemeden yatağın yolunu tuttum..
Uyandığımda ikindi ezanı okunuyordu..
bahar kız Anne,anne dyerek minik elleriyle yanaklarıma dokunuyor uyandırmaya çalışıyordu..

Hayırlı geceler olsun..

..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. işte bana böyle kombinlerle gelinnnnn..... Bayıldım bacım ben bu kombine alttakiyle üsttekinin uyumu şahaneeeee....

    YanıtlaSil
  2. Tadi süpeeeeer..mutlaka dene derim..:)

    YanıtlaSil
  3. sifa olsun yarasin
    dolaptaki cileklerin icin sayfama bak :D

    YanıtlaSil
  4. Hemen bakıyorum ablacım hiç bir tarif yok elimde ilk sana gelecektim bende :)

    YanıtlaSil
  5. Hakkını helal et yavrum deme öyle yeme beni :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR