25 Mayıs 2012 Cuma

Dikiş köşesi hayalim

Dikiş dikmeyi çok seven biri olarak elimde yaza uygun kumaşlar olmadığı için ne zamandır makinemin başına geçmedim..
Belki ev için bir şeyler yapılabilir deyip de dolapta beklettiğim kumaşlarımın dışında yaz mevsimi için yeni aldığım kumaşlar olmadığı ama asıl sebep dikiş dikebileceğim uygun bir köşem olmadığı için dikş ertelenip duruyor..
Ertelemek de doğru kelime değil esasen,aslında bir şeyler yapabilmek için uygun ortama ihtiyaç duyan biriyimdir.
Sarmazsa üretmem mantığı..

Çocuk odasında duruyor dikiş makinem kumaş ve dikişe el işlerine dair ıvırımı zıvırımı topladığım dolabım..
Mutfağımda masa kullanmadığım için(kızım olalı yerde sofra kurarak yediğimiz için)makinemi oraya alıp bir dikiş köşesi oluşturmayı düşünüyordum..
Yine de en kısa zamanda artık masaya oturup yiyebiliriz düşüncesiyle beyaz bir masa alıp mutfağa koymayı istiyorum.
Nerde nasıl oluşur bu dikiş köşesi bilemiyorum,evim küçük olduğu için mümkün olduğunca mekana gereksiz işlevsiz sadece süs amaçlı eşyalar koymaya karşıyım.
Bir kaç gün evvel anneme gittiğim zaman karşı komşu ve arkadaşımın balkonda resimdeki masaya benzer dikdörtgen şeklinde şahane kıvrımlı beyaz metal bir masa gördüm..
Arkadaşıma seslenip nerde aldığını hatta satmayı düşünüp düşünmediğini sormak için balkondaki oğluna seslendim..
Annem evde yok deyince masaya bakakaldım..
Hala aklımda..o kadar çok beğendim ki..
İşte böyle bir masa ile güzel bir dikiş köşesi yapılabilir hayallerine daldım..
Aramak istedim kendisini ama baktım ki cebi eski telefonumun hafızasında kaldı..
Arkadaş çok cömert ve iyi niyetli bir insandır,üzerindeki kıyafeti beğensen yıkayıp evine gönderecek,o derece evet.
Bu gün pazarımız var burada..genelde pazarda karşılaşırız inşallah yine karşılaştırır Rabbim ve inşallah o güzel masayı satar veya hediye eder..
Aklımdan çıkmıyor ..
Dikiş odam olmadığı için minik bir köşe yapmak ne zamandır planlarım arasında..örneğin sizlerle çok şahane bir dikiş odası paylaşmak istiyorum işte burada gördüğünüz resim sadece tadımlık bir görüntü tamamını görüp şoka girmek isteyenler buraya tıklayarak şahaneliğin şahanesi olan bu dikiş odasına girebilirler..
Ben bu kadar şanslı değilim..ama umutluyum..minik dahi olsa bir dikiş köşem olsun istiyorum..
Önce o masaya sahip olabilirsem şayet ve elimdeki eşyaları beyaza boyayıp uygun bir düzen kurabilirsem(inşallah)keyifle dikip zevkle paylaşmak isterim buradan..
Küçük ev sahibi olanların fikir ve önerilerine de açığım arkadaşlar..

Hayırlı sabahlar..



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. Hayirli sabahlar canim umarim istedigin masaya ve sahip olursun.dkis icin de mutlaka bir yer olmasi gerek.hele bur de irtalikda gezinen cocuklar varsa. Mumkun olsa da ayri bir oda olsa diyenlerdenim.insallah bir köse olusturursun.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı sabahlar Mehtap..çocuklardan yana endişem zaten dediğin gibi minikler olunca riskli..
    İnşallah uygun bir formül bulurum :)
    öptüm canım..

    YanıtlaSil
  3. günaydınn... bence hayal kurmaktan vazgeçme bak göreceksin bir gün böyle masal gibi bir dikiş odan olacak...sevgiler elif...

    YanıtlaSil
  4. Aslında o masaya sahip olsam veya benzerine öyle bir azim gelecek ki ama inşallah hayırlısı :)
    Günaydın Elif kız :)

    YanıtlaSil
  5. bende hep kendime göre atolyem olsun isterdim cizimlerim icin ama hic olmadi :(

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  6. @guzelgul:Belki bir gün olur canım sanıyorum ki her kadının hayallerinde kendine ait bir hobi odası vardır benimki de öyle bişey,sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  7. dikiş dikmeyenler bile ilk resme dayanamaz ya ben bayılmayayım da ne yapayım :)

    YanıtlaSil
  8. aaah terziligi bir ogreneyim insallah bende yapmak istiyorum boyle bir oda :)
    bu arada yeni headerin cok fre$ cok sevdim hic elleme bunu boyle kalsin arka planda super

    YanıtlaSil
  9. @Küçük Mutluluklarım:Sabret canım sabretttt :))

    @KeleBek MisâLi ..:mersiii canım mersiii..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR