13 Mayıs 2012 Pazar

Little Black Dress Diktim!

Ne zamandır postlarımda arkadaşımın siyah elbisesini dikmekle meşgul olduğumu söylemiş ilk fırsatta ekleyeceğimi duyurmuştum..


 Elbise oldu bitti hatta Maşallah ama ben fırsatını bulup da ekleyemedim..
Dikiş dikmek çok zevkli bir iştir dostlarım dikenler bilir ama sakin bir ortam gerekmektedir..çocuklarla biraz zor ama tabii ki imkansız değil ..



Çocuklarım MAŞALLAH enerji dolu..koştur koşturabildiğin kadar gün boyunca..derken arada çok önemli konular kişiler durumlar da ikinci plana geçebiliyor doğal olarak..
2 çocuklu yalnız bir anneyim dedim ya..bağışlayın anlayışla karşılayın lütfen,teşekkürler..
Onları nasıl meşgul etsem nasıl uzaklaştırsam yanımdan çareleri arayışına oğlum yetişti ve kısa süren bir oyalama faslı olsa bile kızı oyaladı..kuzuuuuum!





Cumartesi akşamı düğüne giyilecek ve yetiştirilmesi gereken elbiseyi bir çok kez daraltıp provasını yapıp minik siyah elbiseyi bittirmiş oldum..kızım dayanamayıp görmeye geldi gitti..toplu iğnelere pek meyilli olması beni düşündürüyor..acaba o da mı dikişe merak salacak?



Mankenimi görüyorsunuz..
Üzerine çok yakıştığını düşünüyorum..hatta kendisine de söylediğim gibi noooolur biraz kilo verde resmi mankenim ol diye :)




Elbisenin kalıbı tabii ki Burda dergisinden,resimde görünenler de vardı model olarak ama biz üzerindekini tercih ettik..hem o muhteşem fiyonklu sırtı çok açık olduğu için dikmeyeceğimi söyledim ileride elbisenin bel kısmına aynı bir fiyonk eklemeye söz vererek uzlaştık :)
..alelacele gelip giydi alelacele de bir resmini çektik..ütüsü dahi yapılmadan süslenip fiyakalı bir poz vermeden çekilen resimlerdir bunlar ama kızımız çok heyecanlıydı acelesi vardı fön yapacak makyaj yapacak hemen gitmeliydi..

Nasıl ama??

..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. marifetli kardeşim benimmm:)
    çok hoşş görünüyorr,sağlıkla giyilsin inşallahh..
    bu arada tüm anneler aynu durumda sanırımm,hep onların gözeimlerinde yürüyor işlerimiz:))
    bazenn mızmızlansalarda,bazenn destek veriyorla minicik yürekleri ile değil mi:))
    aferin abiyee..
    anneciğine desteğinden dolayı.
    sarıldım canım sana,,sıkıca..
    muhabbetle...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik nurum .bir ben sevemedim dikisi .annane ve anne terzi olunca .zamaninda onlarin dikis kalintisini temizlemek bende isteksizlik yapmis hic ögrenmedim annanem derdi pisman olursun ögren kizim .ben ögrenmedim :( ve büyükler yine hakli
    pismaniiiiiiiim sevmesemde ögrenmelimisim
    sarildim

    YanıtlaSil
  3. sevgiciğim çok güzel olmuş ellerine sağlık :) mağrifetli arkadaşım benim

    YanıtlaSil
  4. Ayşegülcüm nasıl kolluyoruz dimi boş zamanları :)
    Allah başımızdan eksik etmesin onları inşallah sevgiler canım..

    Ablacım bende sevmezdim hatta istemezdim ama tesettüre girince giyecek eşya bulamayınca inat edip öğrenmeye karar vermiştim dilerim senin de kalbin ısınır tekrar neden olmasın :) sevgiler..

    Suuuultan!..nerdesin sen canım benim :)
    Teşekkür ederim arkadaşım saolasın..

    YanıtlaSil
  5. ooo fena olmamiiis, uzerine de cok yakismis manken arkadasin.
    Hep diyorum, senin gibi marifetlisin yok haa :))

    YanıtlaSil
  6. Mankenim bi denedir bi bi bi..teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  7. Canım ellerine sağlık çok güzel olmuş sen yaparsın da güzel olmaz mı ?

    YanıtlaSil
  8. ellerine saglik hos olmus ;) insallah birgun bende dikiveririm ;)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR