9 Mayıs 2012 Çarşamba

Uyanamayışım

Olur ya..yataktan kalktığı gibi aynaya koşar kadın,yüzüne bakar,saçı dağınık olmasına rağmen yüzü temiz ve dinlendiğine dair belgedir parlayan gözleri..
O kadın sen değilsin.
Uyanmışsındır binbir zorlukla,kimsenin duymadığı bunlar içimde laflayıp durur desen de inanmayacakları seslerin diyaloglarını dinlerken varırsın banyoya..
Aynaya bakarsın..ne sürpriz,karşında sen!..
Ayna karşısında ne kadar kalınır ne kadar bakılır kişiye göre değişse de ben sabahları aynaya her bakışımda nedense ömrümden eksilen bir günü mü,geriye gidip dönmeyecek olan geceyi mi ya da henüz kelimesi ve tanımı sözlüğümde bulunmayan bir şeyi mi arıyorum bilmem..
Saçlarımı ensemin arkasına atıp hızlıca arkada duran askıdan bir toka alıp topluyorum..


Parmaklarım önce kaşlarımın kenarlarına sonra yavaş yavaş şakaklarıma doğru gidiyor..
Sonra boynuma bakıyorum..ardından gözlerim yükselip alnıma bakıyorum..en son da gözlerime..
Onlara,onları tatmin edecek bir cevap borçluyum ne zamandır..
Bir şeyler arıyorum geceden gitme veya dünden kalma..
Ya da habersiz gideni keşfetmeye çalışıyorum..

Suyu açıp önce ellerimi ıslatıyorum avuçlarıma dolduğum suyu gezdiriyorum yüzümde..uyanmadığımı biliyorum..

Gün başladı .. hayır uyanamadım..
Ellerim bir dağı yerinden söküp gece boyunca taşımış gibi yorgun..

Yorgunum,üzgünüm ama ümitsizlik ve bitkinlik eklemedim bunlara..
Kızgın değilim,kırgın..belki..
Küsüm ya da..küsmüş olabilirim..
Ne kadar hakkım varsa artık  küsmeye..
Heey!

Bu hüznü kim yerleştirdi içime..
Ne zaman sindi ruhuma böyle..
Beynimin her köşesine buz küpleri koymuş kanmaları ani yıkılmaları sitemleri ve şikayetleri önlemek için bariyer kurmuştum..

Hani?..

Buldum ..

Bildim!..

Bilinçaltıma yerleştirmiştim bu tarihi..Doğru ya bu gün 9 Mayıs..

Sen çıkıp giderken ilk kez o kadar çok ağladığım için mi bu denli uzadı kavuşmamız..
Sen çıkıp giderken içimde sanki bir şeyler geç geleceğini hissettirdiği için mi,böyle olacağını sezdiğim için mi kollarım ayrılmayı inatla reddediyordu boynundan..
Sen çıkıp giderken sana ağlayan benim yüzümden mi ağlamaya başladırlar seni yolcu etmek için gelenler?..

Bu gün 9 Mayıs olduğu için mi üzülür ve hüzünlenirim şimdi ben..


..

 
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. Eşin nerde, nereye gitti bilmiyorum ama Allah kavuştursun, bir an önce hasretiniz diner inşallah, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. üzüntüler dağılsın canım. Bende ödülün var duyurulur.

    YanıtlaSil
  3. bazı tarihler var,unutmak daha iyi.gerçi unutmak diye bir şey yok bazen.mesela babamın 4 yıl önce dönmemek üzere gittiğini unutuyorum bazen ama,dün doğum günüydü..bunu unuturt gibi yapmak için çok çabalamam gerekiyor..başarılı oluyorum ,bi gayret..
    bazı tarihleri mesela unutmalı insan yarın 33 yaşına girecek olduğumu falan:)yaşlanmak,zaten hep hissettiğim şeye yaklaşmak gibi oysa..garip..

    "ayrılıklar da sevdaya dahil" demiş ya şair..Allah kavuşmalı ayrılıklar versin,illa da verecekse..

    selam ile.

    YanıtlaSil
  4. Allahım kavuştursun bir an önce...

    YanıtlaSil
  5. insan dün yedigini unutur .ama onun üzüldügü tarih ve sevindigi tarih beynine ruhuna kazinir insanin

    bilirmisin nurum yapay alisila gelmis seyler iz birakmaz insanda .
    ancak verdigin degere göre kalir hafizada .
    dilerim sevindigin tarihi paylasirsin burada en kisa zamanda insAllah

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir haberin bekleyişi aradan geçen zamandan çok yordu beni..
    Beklemenin ne denli zor olduğunu bilirim..güzel bir gelişme ile sevinip sizinle de paylaşmayı diliyorum tanrıdan..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. o kadar güzel yazmışsın ki eğer izin verirsen kopyalayıp arşivimde bulundurmak istiyorum belki benim sözlerim değil ama bazen beni anlatan sözler..

    YanıtlaSil
  8. Sülüskam kopyalayabiliyorsan al canım..
    Yazılarımın habersizce alınmaması için kopyalamayı engelleyen bir korumam var,kopyalamak mümkün olmuyorsa mailini gönder canım oraya gönderebilirim..
    ya da paylaşım butonlarından bir seçenekle dene,sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. üüf bu ne bicim yazi yaa :( kötü oldum sabah sabah rabbim sabrini arttirsin hakkinda hayirlisi olsun insallah

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR