1 Mayıs 2012 Salı

Siyah oje süreceksen eğer

Uzaktan evet ama yakından artık hiç bir alakam yoktur ojeyle..
Hakkındaki düşüncelerimin de pek bir önemi yok diyeceğim ama bir şey bu denli şık ve güzel olunca insan tutamıyor kendini..paylaşmak istiyor..
Yorum yapasım var..
Ayrıca da rica olsun siyah oje sever-sürerlere..
Sürecekseniz nolur böylesini sürün..

Seveyim sizi :)





Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. canim sana bir konuda acik olabilirmiyim :) ama benden nefret etme okey :) Vallaha canim yeni blog sablonunu biraz yorucu buldum yani göz yoruyor üstelik sana gitmemis bu sablon, ben olsam bu sablonu tercih etmem asla. Ama yinede tabikinede zevkler ve renkler tartisilmaz lütfen kusura bakma seni samimi buldugumi icin bu kadar rahat söyleyebiliyorum.

    Oje kullanmam ama bu tirnak ojeleri bir harika bayildim tirnaklar cok güzel cok hos durmus en alttaki en cok hosuma gitti. Bunlar kimin tirnaklari vallaha merak ettim :) fotograflar sana ait belli ama cok hosuma gitti.

    YanıtlaSil
  2. evet ya çok güzel olmuş o ojeler bende bayıldım ama bende oje kullanmıyorum en son evliliğimde kullanmıştım bir daha da sürmedim. sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. hayirli sabahlar nurum cok beyendim .
    bunlari yapinca hic birseyi ellemeyeceksin :D bir kösede oturacaksin
    kucakladiiiiiim dua buyur ablana

    YanıtlaSil
  4. Bir ara çok oje kullanıyordum hatta bazen gün içerisinde 2-3 kez renk değişirdim..artık gerek duymuyorum ama sürene de karşı değilim..temiz ve bakımlı hatta özenli olan şeyleri severim :)

    Ablacım süreyim bir köşesine oturt beni mutfağının..kahve içir kekler yedir bana :)
    Sadece bunun için senin güzel mamacıkları yemek için sürerim ha :)
    Dualarımdasın ablam ..

    YanıtlaSil
  5. Dehşetmiş bunlarrr :) Mat siyah olanlar da çok hoş görünüyorlar. Bencede , sürecek olanlar böyle sürsün :) Ben sırf merakımdan ömrü hayatımda 1 kezcik sürdüm oje :D Namaz kıldığım için abdest dolayısı ile sürmüyorum hiç. Zaten 1 kezcik denediğimde de hiç beğenmedim :D Ama bu şekilde sürsünler, beğenirim :)))

    YanıtlaSil
  6. sen sürmedende de yaparim ben sana nuruuuuuum
    oturturum sedirlerimin bas kösesine,sultanlar gibi
    gerci tüm arkadaslarim sultan olmayi red edip ne hikmetse mutfagimda oturmayi istiyorlar :D

    YanıtlaSil
  7. Dehşetin en dehşetlisi denilebilir mi :) çok şık ve güzel sonuç da temiz ve özenli..daha ne :)
    Sevgiler canım..

    Ablammutfakta sen varsın hiiç başka bir sebep arama bence ondandır :)

    YanıtlaSil
  8. Ben her türlü siyah oje hayranıyım ama bunlar tek kelime ile enfes :)

    YanıtlaSil
  9. Ponti'm..sür gönder resmini..çok çok merak ediyorum nasıl duracağını..demek ki her rengi bir stili var siyaha da bu stil çok yakışmış sanmıyorum başka renkle bu denli asıl ve şık duracağını sevgiler canısı :)

    YanıtlaSil
  10. Her nekadar guzel olursa olsun kendi dogal guzelligimizi asla gecemez, ben ojeye karsiyim arkadas o guzelim tirnaklari ne yapiyonuz oyle azicik törpüleyiniz birazda bakim oooh mis gibi eller ve piril piril tirnaklar ;)

    YanıtlaSil
  11. Hello Kitty'li yayınlayayım da gör :p Zevk meselesi canım benim..bakma biz sürmüyoruz ama güzele de haksızlık etmeyelim :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR