22 Mayıs 2012 Salı

Ne bilirdim işlerken-Masa örtüsü mü Nişan bohçası mı?

Akşam çökerken usul usul şehre kızımı alıp anne yolunu tuttum..İkindi vakti şiddetli bir fırtına ardından güçlü bir yağmur ve en son dolu yağışıyla yorgun dğşmüş ağaçlar ıslak sokaklardan geçerken şehri ikiye bölen köprüden geçtim..

Aşağıdaki kareleri özellikle Sade Kahve ECE arkadaşım için çektim kimilerini bu gün(nehirdekileri)kimileriyse bir kaç gün öncesinden..ışık kötü biliyorum ama yağmur sonrası ikindi ile akşam arasına denk gelince gökyüzü bu kadar aydın olabilir ancak :)
 


Ve gidince anne evine hep bir şeyler orada kalmış gibi olur insan..benim şurda kalmış neyim vardı diye diye çekmecesi dolabı aranmamış hiç bir köşesi kalmaz o evin..
Yok,orada unutulan çok sevdiğimiz bir şey bir eşya bir kitap veya her hangi bir obje değildir zannediyorum ki orada geçen güzel yılları arıyoruz..neyse nostalji yapmayalım..

Evim tadilata girince bir kaç yıl evvel evde dantelden yana ve el işlerimin çoğunu evde kullanamayacağım için anne evine götürmüş ve tozlanmaya unutulmaya mahkum etmiştim onları..
Tamam hiç de hoş bir davranış değildi ama öyle olmalıydı ve oldu da..
Gel gör ki bu gün öyle bir el işime rastladım kı..
 12 yıl bekledim kızımı ben,takip edenler bilir mutlaka..yıllar öncesinde nişan bohçası veya orta boy masa için uygun olan bir örtü işlemiştim..baştan sona el işi..
Adı neydi o işin tekniği neydi anımsamıyorum..ama bittiği anda elime alıp ütüsünü yaptıktan sonra içimden''Ah!..kızım olsaydı nişanını sarardım buna belki''deyip kahrolduğumu anımsadım..
Bu gün o örtüyü uzatınca annem önüme ve alınca onu elime..duygular patladı içimde..


Yok hüzünlenmedim..tam aksine..şükrettim..nerden bilebilirdim değil mi?
Nerden bilebilirdim sahibinin yıllar sonra geleceğini..







Rabbim güzel günlerde kullanmasını nasip etsin..ve bu postun ardından kızımın ömründe henüz hastanedeyken dinlediği-dinlettiğim Nur Suresinden sonra ilk müzik parçasıyla başbaşa bırakıp sizleri öper koklar sımsıkı sararım dostlar :)



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

19 yorum:

  1. Allah yavrunu güle güle büyütmeyi nasip etsin.Örtün çok güzel inşallah düşündüğün şekilde kullanabilirsin ellerine sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİRİNCİSİN ablacım teşekkür ederim Allah razı olsun ablacım,günaydın..

      Sil
  2. hic birsey sebebsiz degil su dünyada .yaptigimiz ,gördügümüz, dokundugumuz hersey ama hersey bir sebeb üzere
    hayirlarda kullanmayi nasip etsin Allah .
    duadayim degilmi nurum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum ablam..şimdi farkındayım ama o zaman gafletten göz gözü görmüyordu bende..dualarımdasın ayrıca ablam,şüphen olmasın,sevgiler..

      Sil
  3. Canımsın sen benim ya nasılda düşünürmüş arkadaşını geldiğimde hiç yabancılık çekmiycem sayıcam tek tek:))
    Allahım bahar kıza güzel günlerde kullanmayı nasıp etsin bizede içini doldurmayı:)) Kendimize pay çıkarmasak olmaz demi:).

    NOT: Ben o sokaklar uğramıyorum geçmişin içinde boğulmamak için:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıtıyorum yavaş yavaş sana buraları dediğin gibi yabancılık çekmemen için arkadaşım..
      O pay doğal bir haktır sanki habire çıkartırız olsun yaa :)
      Sarıldım sarıldım arkadaşım sen dalma o yollara..kıyamam sana..

      Sil
  4. Sevgim sabrın sonu selamet olmuş işte bak rabbim o zaman duymuş dularını ve kabul etmiş hemen..
    Benim kuzenim değerli bir hoca bir gün sormuştum ona Ahmet ağabey hani bazı günler yapılan bazı dualar eşliğinde yapılan istekler mutlaka kabul olunur buyurmuş ya Peygamberimiz (S.A.V) neden benimki olmadı hala diye.Oda bana demişti ki..
    Yavrum,Allah azze ve celle sevdiği kulunun sesini duymak ister ona dua buyursun ister o yüzden duasını kabul eder ama hemen nasip etmez kulu ona duada eli açık olacak mı diye bekler durur,bakar ki kulu pes etmez yine ondan ister işte o zaman isyan edenden ayırır rabbin seni..
    Duan kabul olunur ve sen şükrü bırakmazsan işte o zaman esas kazanan olursun..

    Bu kıssa ile demem o ki Allah seni sevmiş,sevmiş ve sınamış..Ama bak muradınıda vermiş elhamdülillah...

    Bahar yüzlü en güzel günlerinde kullansın inşallah...Ellerin dert görmesin...

    YanıtlaSil
  5. Sen kalbime su serpiyorsun Rabbim de seni ferahlatsın Mervecim Allah razı olsun canım..

    YanıtlaSil
  6. Sevgi ne yazacağımı bilemiyorum. Ne kadar güzel yazmışsın. Gözlerim dolu dolu bilgisayarımın ekranını zor görüyorum. Allah kızına hayırlarda, sineriyle kullanmak nasip etsin. Sevgiler canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarcım..şimdi,şu an ne geçiyorsa kalbinden onu da sana nasip etsin Rabbim..kanımca,herşey temiz niyetten geçer canım..
      Üzüldüm yorumuna ağlatmak istemedim canım arkadaşım.

      Sil
  7. Canım amacım seni üzmek değildi. Ben anne olmadığımdan senin düşüncelerini okuyunca; annemi ve ilerde evlenirde anne olabilirsem benimde yaşama ihtimalim olan o yoğun duyguları düşündüm ve duygulandım. Anneciğime yakışır olmaya çalışsamda anneme hiçbir şekilde kimseyi ve kendimi layık ve yakışır bulamıyorum. Annelik çok kutsal ve o duygular...
    Yazdıklarımı silmeyeceğim...
    Sevgi anlatamıyorum. Çok güzeldi yazdıkların. Hislerin. Üzülmedim canım. O güzel anneliği bende yaşamak istedim belkide.
    Seni seviyorum özel kadın.

    YanıtlaSil
  8. Anlıyorum canım anladım da seni..Rabbim biliyo içimden seninle ilgili geçenleri..
    En güzelini demeyeceğim en çok hak ettiğini nasip etsin inşallah..bu bir evlat olabilir ama çok temiz bir dünya hayatı ya da mükafatları bol bir cenneti de olabilir..en hayırlısını inşallah nasip etsin bu yüzden canım arkadaşım..

    YanıtlaSil
  9. Ay ay ay yine cok dokunakli bir post. Ne guzel dile getiriyrsun, bayiliyorum.
    Insallah guzel melegine hayirli gunlerdekullanmak nasip olur.
    Harika birsey bu.

    YanıtlaSil
  10. İnşallah Ayşecim inşallah ..
    Özlüyorum seni kız :)

    YanıtlaSil
  11. Şu içli içli anlatışın varya sen nostaljiye dalmayım desende beni daldırıyor.
    Yaşadığın yerde bana ayrı nostaljik geliyor belkide senden kaynaklı bilmiyorum.
    :)
    Kuzucuk güzel günlerde kullansın inşallah.Büyüdüğünde ne kıymetli olur o anne eliyle yapılmış göz nuru var onda.Öpüyorumki çok hemde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşim'cim Allah razı olsun..gerçekten şaşırdım ama görünce bu örtüyü..daha yazacaktım ama baktım olmuyor zararlı oluyor hızlı geçtim ama yine de dokunmuşum hakkınızı helal edin..
      Sevgiler Mız Mız'ım..
      benim.

      Sil
  12. Ne guzeel .. gozlerim dolduu ..
    acaba benim bohcaminda sahibi gelirmi ..
    Gorelim mevlam neyler neylerse guzel eyler ..
    Ellerine saglik super olmus ;) Bahar kizin bahti guzel olsun insallah hayirli kapilarda acar bohcasini insallah

    YanıtlaSil
  13. @Bal Yanağın Hikayesi:Öptüm güzel annecik seni :)

    @KeleBek MisâLi ..:Allah razı olsun fatmam..İnşallah dünya güzeli evlatların olur canım bizimle de paylaşırsın o günleri ve güzellikleri inşallah öpüyorum çok çok..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR