19 Mayıs 2012 Cumartesi

Yaz mevsimi giyilesi maxi elbiseler ve cici bilgiler

Yaz geldi!..ne ileri ne geri gidilebilir..tadını çıkar diyeceğim ama sıcaklar gelince ne kadar zevkli olur bilinmez..
Tesettürlü bayanlara özel olmamakla beraber elbiseler ve kısaca kıyafetlerimiz ne olursa olsun dileyen yarı çıplak dileyen normal dileyen kapalı dolaşsa dahi sıcak herkese aynı etkiyi yapıyor..
Şahsen yaz mevsiminde tesettürlü olmanın başkalarının beni gördüklerinde ösylediklerinin aksine kapalı dolaşmak bir çok şeylerden koruduğu ve faydalarını biliyorum görmüşümdür..
Sıcak bir gün dışarıdan eve geldiğimde görünen kısımlar hariç her yerim serin kalır.
Durum böyledir yaşayan bilir bilmeyen yorum yapar,yapsın..şimdi paylaşmak istediğim ve arayış içerisinde olduğum şey yazlık uzun elbiseler..
Dolabımdaki uzun elbiselerin sayısı zannediyorum ki 3'ü geçmiyor..ya dikeceğiz ya alacağız..buyrun kuzular..



 Arkadaş giyim önerisi amaçlı buraya eklenmiştir..teşekkürler arkadaş..




Bu ne alaka deme..tasarıma bak..bi bak yaa :)
BAYILDIM Soooo LOVELY Soooo many Like's..Like Like Like!

Diğer ciclere geçecek olursam yaz koleksiyonu hazır Tesettür Giyim Sitelerinin linklerini veriyorum..incelemekte fayda var..



Broş severler içinse:






Devamı gelecek,sevgiler ..
..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. hepsi cok nefis görünüyor nurum .
    özellikle ayakkabiya bayildim enfes.
    kendimi bir an o ayakkabiyi ve carsafin altinda nasil dikkat cekecegini düsündüm gülme krizine girdim :D
    tulum modelleride ekleyecekmisin ???
    kucakladiiiim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayakkabıyı nasıl bir el tasarlamış bilemiyorum el diyorum çünkü dikkatli bakıldığında kıvrımların farklı olduğu anlaşılabiliryor bayıldım bende ona hemde çok çok..
      Ablam tulum yayınlayabilirim yeter ki iste de bence de o ayakkabı çarşafla biraz zonk bir görüntü çıkaracak meydana :)

      Sil
  2. Banada elbiseyi sevdirdiginiz daha dogrusu giyme cesareti verdiginiz helal olsun sizlere blogcanlar :p yanlis o ilk elbiseye bittim ben :)
    tesekkurler paylasim icin canim ;) operim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız yakışıyor işte kadına elbise yakışıyor o kadaar bende öperim canım.

      Sil
  3. paylasmadan edemedim nurum bu gün senin dedigini yaptim namazdan sonra kizim esim ben parka gittik kacirilmayacak kareler oldugunu biliyordum .insanlar elime bir fotoraf makinasini bile yakistiramiyorlar :(
    degilki bu ayakkabi zooooonkkkk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim o eline fotoğraf makinesini yakıştırmayanlar..kızayım mı onlara şimdi buradan ha?..Kızayım mı?
      :)
      Canım ablam ..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR