23 Mayıs 2012 Çarşamba

Dostlardan paket var(5)Ne kadar bayılabilirim bunlara??

Oleeey!..Çabuk ulaşınca bir hediye nasılda mutlu mesut sevindirik oluyorum ya..bekleme süresi kimi zaman güzeldir ama bu denli güzel bir hediye olacağını bilmek heyecan süresini artırmamak bakımından daha daha iyidir..
Bu seferki hediye İsviçre'den ulaştı elime..
Sevgili tatlı insan Paşa Sofram kendisi Almanya'da olmasına rağmen takı tasarımı yapan İsviçre'deki dostuna söyleyip güzel insan Merve hanımla yapılacak takıların bana özel olmasını istediğini ilgilendi yoruldu ve maharetli elleriyle şahane bir güzellik üretti..
Harika bir bileklik ve bir o kadar da harika bir kolye..minik bir not ile de farklı kullanımlarını yazmış ne kadar düşüncelisin arkadaşım çok mutlu ettin beni..





 Her ikisine de ayrı ayrı teşekkür ediyorum Paşa Sofra'cım rabbim zorlarını kolaylaştırsın inşallah en yakın zamanda kucağına alırsın kızını ..
..Allah sizi çok çok sevsin dostlarım...



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

22 yorum:

  1. postacı amca sana çalışıyor sevgi maaşının yarısını sana ödettirmesinler arkadaşım:)) Güle güle kullan bitanem takılar güze paketi ayrı güzel yapanında düşüneninde eline yüregine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Dedim ya hangisine bayılacağımı şaşırdım :)
    Postadı bizden :P

    YanıtlaSil
  3. ooo muhteşem hediyeler çıkmış güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birgül teşekkür ederim kuzum muhteşemler eveeet :)
      Sevgiler canım..

      Sil
  4. hepside cok güzel ;) iyi günlerde kullan tatlim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettim güzellik..senin ayakkabılar da maşallah yıkılıyo :)
      Sevgiler tatlım.

      Sil
  5. iyi günlerde kullan çok güzelmiş hediyelerin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel insanların ürettiği herşey güzel olsa gerek teşekkür ederim :)

      Sil
  6. ooo cok guzel bir tasarim, eline zevkine saglik. guzel gunlerde kullan Sevgiii, cok yakisir sana eminim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakışır inşallah canım güzel günlerde güzel hatırasıyla kullanılır saol Ayşem.

      Sil
  7. güle güle kullan can .beyenmene sevindim benim bacim bir tanedir tasirimlari kendine aittir yani esi benzeri yoktur. tek yapar bir modeli baska kimseye uygulamaz
    düzeltme yapayim kizkardesimin ismi süreyya nurum ,merve degil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ablam bilmezmiyim..iletişim halindeyken de hep Merve dedim kendisine zarfında dahi yazıyor adı ama ben bir mervedir tutturmuşum kırılmasın inşallah Süreyyam..sevgiler ablacım teşekkür ettim.

      Sil
  8. Hayırlı olsun,iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  9. Begendigine cok sevindim arkadasim, Güle güle kullan ins. :)
    Iyi dileklerin icinde cok tsk.ler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru bir seçim yaptık canım çok mutlu ettin beni teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgilerimi gönderiyorum hayırlı sabahlar :)

      Sil
  11. Facede ara ara goruyordum :) cok guzeller guzel gunlerde kullan insallah <3

    YanıtlaSil
  12. @KeleBek MisâLi ..:Teşekkür ederim arkadaşım saolasın :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR