8 Mayıs 2012 Salı

Söyle bana


Eski şablonumdan sevdiğim eklentileri(widget)alabilmek için şablonu yükleyip bir iki dakika baktım baktım öylece..acaba buna mı dönsem diye düşündüm..sonra ondan neden vazgeçtiğimi düşündüm sonra Allah izin verirse yenisini daha iyisini daha güzelini yaparsın bahanelerini yutturarak kendime bu şablona geri döndüm..
Etiketlerle sorun yaşıyorum..kategorisiz blogları bende pek sevmiyorum zor oluyor istediğine ilgi duyacağım bölüme ulaşmak ayrıca da tek tek dolaşmalısın sayfaları durum böyle olunca..
Ama ne ettimse etiketleri giremedim..kaydedemedi Blogger..
Çözüm kategorileri link olarak yani manuel olarak eklemek olacak..
Bir ümidim vardı belki eski şablondan bu yeniye çekilebilirler diye ama olmadı..anlam veremedim..

Bütün bunlar yaşanırken ve şablonuma uzaktan okuyucu gözüyle bakarken bir de okuyucularıma dostlarıma danışıp sormak istedim..

2 olumlu 2 olumsuz ceva ve düşüncenizi istiyorum dostlarım..

İçerik Görünüm olarak herşeyi kapsayan soruma iki olumlu iki de olumsuz yanını yazarsanız gerçekten çok sevinirim bir de bana yardımcı olacaksınız..
Cevaplarınızı sabırsızlıkla bekleyeceğim hatta blogun sağ tarafına alıp anket tadından bir süre tutmak isterim..
Samimiyetinize her zaman güvenmişimdir ve bu güvenimi boşa çıkarmadığınız için de sizi daha çok sevmişimdir..belirtmek söylemediysem de söylemek istedim..

Resmi olarak sorum şu:

Blogumda hoşuna giden beğendiğin sevdiğin 2 şey nedir?

Blogumda hoşuna gitmeyen beğenmediğin sevmediğin 2 şey nedir?


..

 
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. blogunda en sevdigim sanki telefon acmisim karsilikli konusuyormus gibi samimiyetin .hergün degisen postlarin (ayni sayfayi görmek hosuma gitmiyor )devamli degisen güncen
    dürüst olmaliyim hala koltugumu özlüyorum :)
    olumsuz simdiye kadar hic birsey görmedim ne soblon ne icerik

    seni seviyorum ben yaaa hele sayfani muhakkak kendi blogumdan önce senin sayfana tiklamak kahvem ile beraber müthis bir ikili oluyor
    canli samimi civil civil ayni zamanda seviyeli
    iyiki varsin ...

    ay cok yazdim yine bu kadar kendi bloguma yazssam seni sollardim ben ;))

    YanıtlaSil
  2. Ablalar böyle döktürür..çok da mutlu eder döktürdükleri.:)

    YanıtlaSil
  3. ne diyeyim ki şimdi :)
    Sevdiğim sey harbi samimisin :) ne zaman mail atsam lank diye cevabı geliyor :) Hiç beklemiyorum :) Hatta çogu zaman senin blogunu yemek tarifi defteri gibi kullanıyorum :P bknz: Açma postu yorumları :D
    Sonra paylaşılan şeyler hep işime yarıyor :)
    Sevmediğim şey yazı boyutu küçük ve çok bitişik. yani bol resimli filan olsa daha rahat okunur gibi :)
    Bi de günde bir sürü yazı yazıyosun okuldayken hiç birini okuyamıyorum. eve gelince de direk uyudugum için o günün yazıları full gidiyor. Sonra çok okunanalar kısmında filan görünce şaşırıyorum anaaa niye okumamısım ki bunu diyorum :)
    Öyle işte :)

    YanıtlaSil
  4. bence blog çok hoş ve sade,bu hoşuma gidiyor..
    ama yazı karakteri biraz daha büyük olabilir,birde kategoriler kesinlikle olmalı bence..

    YanıtlaSil
  5. Yazı karakteri bence de biraz daha büyük olmalı dikkate aldım canım teşekkür ederim..kategorisiz olmuyor canım en kısa zamanda ekleyeceğin inşallah..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Bi kere bloğunun düzeni çok sadece yormuyor bu benim çok hoşuma gidiyor.
    Herşeyle ilgili muhakkak bişeyler bulabiliyorum bloğunda kurtarıcı gibi.
    Yazdıklarında içli hüzünlü kurduğun cümlelerin taa içime dokunuyor.
    Okurken karşımda sohbet ediyorsun gibi hissediyorum.
    Bu bloğun sahibinin gönlünün çok güzel olduğunu biliyorum.
    Ee daha ne olsunki :)

    YanıtlaSil
  7. Herşey çok olumlu sözleriniz çok çok güzel ben mi olumsuz düşünmüşüm diye düşünmeden edemedim çok teşekkür ediyorum hepinize çok çok çok!
    Sevgilerimi gönderdim..

    YanıtlaSil
  8. Gec kalmis olabilir ama ben yinede belirtmek isterim fikrimi tabiki kabul buyurursan ..
    2 olumlu ve 2 olumsuz / olumsuz kismini eliyorum zira goze hos kacmayan hic bisi yok guzel gorunuyor hersey
    ama illa 2tane olumlu birsey ver diyorsan, sablonu sevdim yazi gorunumu falan guzel header + altinda yazan dua cok guzel,
    Hayirli gunler ..

    YanıtlaSil
  9. Seni her halinle severim ben gönlüne baktım çünkü taa içe en içe baktım
    orada samimi içten ve içe dokunan bir yürek var.

    ama illa ki yaz dersen,kardeşsen objektif ol dersen bence bu sert olmuş biraz yani değmesin yağlı boya'nın o ilk gördüğüm pastel hali daha iç içe geçiyor senin derin sadeliğinle....

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR