3 Mayıs 2012 Perşembe

Black-Like! Mevsim yaz olsa bile

Hangi hangi hangi kadın siyaha ve uzun eteğe hayır diyebilir parmakları göreyim??
Hiç sevmeyenler olabilir mi?..düşünemiyorum..
Havalar ısınıyor..hızla.
Siyah dışında renkler tercihimizdir..gerçek.
Ama siyah da denince hele bir de bu denli güzel olunca eh taşıyanda incecik selvi gibi edalı ahu gibi olunca nasıl karşı koyar can?..
Ah nefs..sen bakmakla yetin diyeceğim ama giyilesi şeylerdir elde etmeye de meyil edersin şimdi :)
Mevsimlerden yaz olsa da..aldırış etmezsin dimi?







..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

19 yorum:

  1. Sana katildigimi söylememe gerek yok dimi, canim? :-))

    YanıtlaSil
  2. Sevgim ya ama olmuyor böyle bacım
    sen inceciksin giy yakışsın maaşallah boyda var
    ya ben :(

    YanıtlaSil
  3. hayatimin üc renginden biri asla vazgecemedigim tutkunu oldugum .
    sanada cok yakisacak eminim ;)
    kucakladiiiiiiim

    YanıtlaSil
  4. Yok Seyyah'cım :) anladım ben seni canım :)
    Mervecim sende inceciksin aaa olur mu hiç kuzum??

    Siyahtan bende vazgeçemem ..bende sarıldım ablaaam :)

    YanıtlaSil
  5. Siyah her daim tercihimdir:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Hepimizin canım benden de sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Özellikle ilk karedekine bayildim.. ;)

    YanıtlaSil
  8. ah o sondaki çizme.. şu an tüm günümü hülyalar içinde geçirmeme sebep olabilir:D

    bu arada size ödül verdim sayın yağlı boya, pek sempatiksiniz bence(: hürmetler.

    http://fiyuvfit.blogspot.com/2012/05/yonlu-yonlu-blog-odulu.html

    YanıtlaSil
  9. wuhuu demek istiyorum, hepsi ayrı güzel ben de yarın siyah giyinmek istiyorum 2 veya 3 numaranın kapalı hali gibi gözükmek istiyorum mümkünse :))

    YanıtlaSil
  10. Semmma aldım kaptım teşekkür ettim canısı..
    Saygılar :)

    Emilianata giy koy bloguna da göreyim kız!
    Seni özele alsam biraz nasıl olur canım?

    YanıtlaSil
  11. HARİKALAR..AMA ZOR BİRAZ SANKİ YAZIN :)

    YanıtlaSil
  12. Ama ama ama mevsim yaz olsa bile sevilir ki bunlar :)
    Segiler canım.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba. Siyah her zaman kıyafette favori rengim benim de :) Selamlar.

    YanıtlaSil
  14. Kıyafet olsun çanta olsun aksesuar siyah bir başka güzel her zaman..
    Merhaba canım hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  15. siyah benimde her daim favorimdir yaz kis giyerim ;)

    YanıtlaSil
  16. Aynen bitanem bende hava koşulları ne olursa olsun eğer sevdiğim bir giysi siyah ise mutlaka giyerim..öptüm canım :)

    YanıtlaSil
  17. Benim için siyah 4 mevsim rengi. Hiç farketmez yaz kış hep giyerim. Hepisi güzel amaaaaa en güzel bu yeni şablon...Bayıldım güle güle kullan ve ben msnde seni bekliyorum ela sevgi ela...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR