7 Mayıs 2012 Pazartesi

Dostlardan paket var!(3) Merve Sen Ne Yaptın?


Hayırlı akşamlar sevgili zuzularım kuzularım dostlarım..
Huzurlarınızdayım elhamdülillah..bir post yapıp cici bloglarınızı dolaşıp yayınladıklarınızı göreceğim inşallah ama ondan önceee yoğun günümü güzelleştiren elime ulaşıncaya kadar endişe etmekten perişan olan tasalanan sevgili merceğim Merve'nin hediye pakedi var..
Yayınlamadan paylaşmadan olmazdı inanın..
Bildiri geldi gelecek paket yurta girdi girecek Merve'cim mail üstüne mail attı (Geldi mi?)..Bir bildiri gelir ama onunki değildir bir başka gelir yine onunki değildi derken kayıp mı oldu ulaşmayacak mı diye üzüldü de doğrusu.. derken nihayet postanenin hızı sayesinde 1 ayda elime ulaşabilmiş ve bu gün gönlümü gözlerimi sevindirmiş bulunuyor..

MERVE SEN NAAPTIN!(?)


Bakmayın siz paket dediğime herşey denilebilir ama buna hediye paketi diyemezsiniz..açar açmaz müthiş bir lavanta kokusu koktu oda..
Kızımın boyunda bir çantanın içine o kadar güzel şeyler sığdırmış ki,benim için kızım için eşim için oğlum için bir şeyler koymuş...





En güzeli neydi?..
En güzeli sözlerin miydi?
Yazdıklarını okurken hissedilenler mi?
İçten edilen duaların mı?
Yoksa kalbinden geçenler kalbime işlenirken ince bir dantel gibi sana karşı hissettiğim sevgi ve dostluk duygularımın artması kabarması mı?
Dilediğin şıkkı sen ben hepsi diyorum..


Meraklı Keriman paket ne zaman açılacak diye heyecan yaşarken ben mektubunu okumakla meşguldum..iki kez okudum iki kez açıp baktım..
Şundan emin ol ki bu mektup öyle kıyıya köşeye konup saklanacak bir mektup değil..ne olacağını sabret izle ve gör :)



Ne demiştin adını?..Şüşü etek :)
Şüşü eteğe bayıldı beniim bebek..bilesin..o gözler nasıl parladı görmeliydin..


Yastığı da çok sevdi..bende adını sevdim..Lavanta yastığı..Oooh Miiis..

Bu Merve kim mi?
Bal Yanağın Hikayesi'ni bilirsiniz değil mi?..
İşte Mervecan bu blogun sahibesidir..

Mervecim..
Yaşadıklarını mükafat say..yaşayacaklarımızı Allah'tan ikimize sunulmuş bir lutuf..dostluğumuzu ahiretlik kılsın dua ediyorum Rabbim..
Öpüyorum..Sarılıyorum..ama bu öpmeler ve sarılmalar o bildiklerinden değil canım..hiç değil..
Kalbini ellerini avuç içlerini öpüyorum..
Allah yüzyüze gelmeyi nefeslerimizin karışmasını gözlerimizin dünya gözüyle birbirini görmesini nasip etsin inşallah canım..
Hakkını helal et.

Bunu da dinle.:tık tık
..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. Canım öncelikle notun içtenliği duaları dilekleri çok güzel merve zaten çok tatlı bir insan çok az tanısam da hissettiriyor kendini :)
    O cimcimenin tütüsüde pek güzel olmuş yerim onun minnak ayacıklarını :)
    İyi günlerde kullanın tatlım hepsini...

    YanıtlaSil
  2. Hediyelerinizi güle güle kullanmanız dileğiyle sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. aaaah hediyelerine bittim o minigimede ne yakisir ama sevgiii oku su kizi nazar olcak bak !

    YanıtlaSil
  4. Özgecik:Sende güzelsin :)..teşekkür ederim canım.

    kardeşler-nikahşekeri:İnşallah canımieksik olma..

    Kelebeeeeem:Okuyorum arada tasalanma fransalım :)

    YanıtlaSil
  5. Canım hepsi gani gani helal olsu.....ne demek....
    İnan öyle çok korktum ki eline geçmeyecek diye.
    İlk defa yurt dışına kargo gönderdiğim için endişe ettim.
    Bu arada o güzel sözlerine layık olmak beni çok duygulandırdı şu an bu yazıları gözlerim dolu dolu yazıyorum.

    İnşallah günün birinde yüreklerimizin buluştuğu gibi buluşur bedenimiz.Senin o içtenliğin geçti önce bana sonra okumadan edemedim seni her gün..Sende haklarını helal et bu güzel şarkı eşliğinde çayımı yudumluyorum nasipse inşallah bir gün birlikte içeriz çaylarımızı

    meraklı kerimana ve ailenin diğer fertlerine selam olsun..
    Dua ile....

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Tasarımın renkleri çok naziksin teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. Endişelerin boşunaymış çok şükür ulaştı bak..
    Dilek ve dualarına amin ve inşallah diyorum mervecim eksik olma hayatımdan emi..sevgiler canım..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR