9 Mayıs 2012 Çarşamba

Andalucia-Cordoba Köyünde Çiçek Festivali Tadında Yaşamak

Moralime fayda ziyaretçilerime güzellik hepimize jest olması için güzel bir post faydalı olabilir,özellikle de bu post çiçek,mavi ve beyaz renkleri içeriyorsa..biraz güneş de varsa..uzak bir ülkedense sanırım sonuç harika olacaktır..


İspanya'nın minik tam tamına 40 evden oluşan şirin bir köyü olan Cordoba'da her yıl Çiçek Festivali etkinliği düzenleniyor..


Herkes evinde ne kadar saksı çiçek bitki böcek varsa duvarlara bahçelere balkonlara asıp süsler evlerini bu güne mahsus ziyaretçilere açıyor..gidilesi görülesi bir yer değil de nedir?..



Sokakların renk ve kokulardan dolayı nasıl bir havaya sahip olduklarını düşünemiyor hayal dahi edemiyorum..
Bembeyaz elbisemi giymiş oralarda dolaştığımı hayal edebildim ancak..şapkam da varmış,hasırdan :)


Böyle yerlerde araba-motor-taksi görmemek ne büyük bir mutluluk..böyle bir yere minik bir kafe açacaksın okuyamadığın ne kadar kitap varsa alıp burayı mesken edeceksin..cep telefonunu da kapatacaksın..özellikle cep telefonunu..


Bol bol kahve içeceksin..şadırvanlı bir evin olacak bol bol çocukların olacak hatta ve hatta sağ ve solunda sırtında iki sepeti olan bir eşeğin dahi olmalı insanın..


Bir çift parmak arası terlik geniş bir alış veriş sepeti..domatesini biberini alıp manavdan eve döneceksin musmutlu..


Komşularının da çoğu yaşlı olsun ne fark eder..yeterki hayattan demledikleri güzellikleri olsun sana anlatıp sunabilecekleri..kahve çay ikram etmeseler de olur..


Sokak lambası..gece nasıl olur burası tahmin edemiyorum..eminim gündüzü kadar güzel manzaralar ve görüntüler çıkıyordur ortaya..


Gidelim mi?


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. içimmm açıldıı... bayıldım o çiçeklerin güzelliğine... keşke bizim ülkemizde böyle şeyler olsa.. enazından oralara gidemesek de burda yaşamışız oluruz bu güzellikleri :)

    YanıtlaSil
  2. ah ah hayallerim dillenmiş sanki..eğer buraya gidersen ben gelirim sana komşu olarak,çok beğendim,içim açıldı..bayıldım hatta..

    YanıtlaSil
  3. cennet gibi ya :) bir çiçek sever olarak hayran kaldım :)

    YanıtlaSil
  4. ruhumu dinlendirdi .yorulan ruhumu
    hemen gidelim nurum

    YanıtlaSil
  5. Evimde ne kadar saksı varsa hepsine her tür çiçekten ekesim geldi vallahi..bu denli de güzel olabiliyormuş işte bazı köyler..bende bayıldım siz gibi..sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Yok her yazı alıyor götürüyor beni anlattığın yere. Yüreğine sağlık. Ama bizi düşünemiyorum bu köyde elimizde alerji şurupları ile gezerdik herhalde:(

    YanıtlaSil
  7. Ispanyada degilde keske turkide olsaydi boylesi guzel bir yer terettutsuz 40evden biri benim olurdu :) paylasim icin tesekkurler , sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Eminim Türkiye'de de vardır buna benzer bir yer mutlaka olmalıdır diye hayal etmek istiyorum..İspanya nere türkiye nere..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR