24 Ağustos 2012 Cuma

Bunlarla ben bile oynarım

Ne kadar zaman geçerse geçsin el yapımı veya orjinalini anımsatan oyuncaklar favori olacaktır..anneye özenen kız çocuklarına özellikle bir kaçı hem çok şirin hem de çok güzel..plastik oyuncaklar her ne kadar çok güzel olsalar da eskiler veya el yapımı olanları tercih ediyorum..mesela bir ksilofon veya şekilli tahta parçalarından bir puzzle muhteşem görünen bir Barbie'ye tercih ederim..
Barbie'nin son hali de ğek bir modern ve mükemmel..öyle bir model istemiyorum kızım için açıkçası ama Barbie'miz tabii ki var hemde 10 cm uzunluğunda bilekten bağlanan ayakkabılarıyla..ben nedense onunla değil kızımla birlikte şu aşağıdaki oyuncaklarla oynamak isterim..








Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. En alttaki mantar eve bayıldım,çok güzell.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kek kalıpları ve merdaneli takımı sevdim ben en çok :)

      Sil
  2. ayy evet, ben sabırsızlıkla bekliyorum o günleri, henüz oyun evcilik yeni yeni başladılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olur insan bir an evvel büyüsünler istiyor dimi :)

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR