22 Ağustos 2012 Çarşamba

Duvara kolay Fas deseni nasıl uygulanır?

Fas desenlerini sevmeyenlerin sayısı az olsa gerek en çok sevenler arasında da ilk sırada ben varım mutlaka,bana ne :)
Düz veya boş duvarın olur da nerdeyse sıfır maaliyete güzel bir baskı ile desen yapmak kolay desem?..hatta umduğundan da kolay!..
Denemeyi çook isterim boyama işlerim hala beklemede defalarca çarşıya inmiş olmama rağmen yeni bir boya fırçası almayı akıl edemediğimden bir süre daha beklemeye mahkum edildiler ama fikir toplamak ve arşivlemek bedava hem de çarşıya inmeye gerek duymazsın..
Güzel bir proje buldum uygulanası yapılası türden..hemide çok kolay..
Resimler herieyi anlatır Sevgi de detayları yazacak merak etme :)


Bahsettiğim baskı budur canlar..yapımı ise şu şekilde..





Bu baskıyı çıkartmanız yani çıktısını almanız gerekecek,büyütmek için resme tıklayın..


Sıradan bir koli üzerine çizip dikkatlice kesmeniz gerekecek minik bir terazi de baskıların düzgün çıkmalarına yardımcı olacaktır..


Hanımefendiyi kopyalayarak baslayın..beyaz keçeli ucu kalın bir kalem de şart tabii..


Sırayla yavaş yavaş ve sabırla duvarı tamamlayabiliriz,ufak tefek pürüz ve kaymaları veya çizilmeyen yerleri sonradan düzeltebiliriz..

 Resimdeki projeye el atmak isteyenler buraya:TheİdeaRoom

Sonucu çok çok beğendim..bu resimdeki renk tonunu açıkçası pek beğenmedim ama resimdeki gökmavisi üzerine beyaz olarak düşündüğümde sonucun çok daha muhteşem olacağına dair şüphem kalmıyor..
Bu baskıyı illaki duvara uygulamak zorunda değiliz daha küçük ve dar yüzeylerde de uygulanabilir..kumaşa da olur sanırım,neden olmasın :)
Yapacak olanlara kolay gelsin..



Proje kaynak:While they snooze
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. Biraz daha genç olsam hiç düşünmez yapardım her haldde.çok iyi bir fikir.yapanın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper fikir maaliyeti de çok düşük..öyle düşünmene üzüldüm ablam ne demek daha genç olsam yapardım senin kalbin hepimizden daha genç emin ol! :) sevgiler..

      Sil
  2. çok güzel olmuş bambaşka bir hava katmış:) ama uğraştırıcı görünüyor sabır işi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sabır işi ama kolay bulaşıcı görünmüyor yapılası bir proje ben bayıldım.

      Sil
  3. teşekkürler gerçekten çok zekice bir çalışma olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılırım böyle düşünenlere teşekkürler canım.

      Sil
  4. bencede güzel olmus ama bununla bukadar ugrascama basdan kagit yapsam olmazmi yane okadar güzel desenler varki bunlarla ugrasmaya bende degmez :) cokmu konustum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt kaplamak mutlaka daha kolay canısı ama bu maaliyet bakımından çok daha uygun..çok konuşmadın ayrıca canım rahat ol yabancı yok :)

      Sil
  5. anammmm kim uğraşır...ben tabi ki:))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen var ya Fası öıkartırsın duvarlara hiç hiç şüphem yok canım marifetli kadınsın :)

      Sil
  6. bi evim olsun da yapayım da seni çağırayım da duvarıma bi çerçeve hediye et sonra bakıp bakıp seni hatırlayayım her gün(:

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş, bende deneyeceğimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce küçük bir yüzeyde denenmeli bence hata falan olursa üzülmemek için hem pratiksiz deneme canım teşekkürler :)

      Sil
  8. Harika ama iki bebekle benim harcım değil :) Yüz kere inerim duvarın tepesinden bin kere kayar o çizgiler yapma çocuğum derken :) ama çok güzel olmuş, yapanın ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. ÇOK BAŞARILI BULDUM ELİNİZE VE EMEĞİNİZE SAĞLIK :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR