10 Ağustos 2012 Cuma

Eskiyen resimler

Dün bunlar taze ve bunlar şimdiydi..şimdi eski oldular..oğlum kucağımı dahş dolduramazken 14 yaşında olmuş boyuma yaklaştı nerdeyse..nostalji oldu yine melankoli geldi yine..üzülüyorum da biraz,ramazanın çok az bir vakti kaldı yani gitmesine..normal hayatı özlerken normal hayatım oldu..
Uzun süre sıkı çalışmış bir işçi gibiyim şimdi..ücretimi aldım ama hala iş yerimden ayrılmak istemiyorum..buna benzer duygular içerisindeyim..tarifsiz..çocuklarıma da bakıyorum eski resimlerine de ne kadar çabuk akıp gidiyor zaman..

Belki de bu şarkı sebep oldu.. When the children cry














 

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. zaman düşer ellerimden yere; oradan tahtaboşa.
    saatler çalışır izinsiz, hep bir sonraya..
    resimler sarı güneşsizlikten, duygular değişik..
    dostlar dağılırdört bir yana,kendi yollarına..

    YanıtlaSil
  2. Bile bile birer yitik savaşçı gibi dimi..
    Don kişotluk dönemimi hatırlatıyor bu şarkı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en azından don kişotluğun bir dönemde kalmış olması güzel..hala sürseydi canın hala yanardı..

      Sil
  3. ne duyarlı yazmışsın. duygulandırdın valla.
    fotolar da sanki eski sarı gibiler.
    şarkı da mimde istenmişti.
    cessie dinleyin demişti ben de yaymıştım.
    ne şarkııı.

    piki o zaman benim için de if you want me dinlesene.
    once filminin müziği.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygulanırsın can duygu dolu yazdım hatta sonra açıp okudum ne yazmışım diye daha yazasım vardı ama iftar vaktiydi daralmıştı zaman..parçayı kaç kez dinledim bilmiyorum dediğini de dinlemek istiyorum..uyutamazsa sana gelicem haberin ola :)

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR