13 Ağustos 2012 Pazartesi

Zarif parfüm şişeleri

Bizi kokularından çok şişeleri de cezbetmiyor mu?
Parfümü denerken denememizin en kuvvetli etkeni ve sebebi görünümü şişesi değil mi?..parfümümüz bittikten sonra elimizde tutarak defalarca koklayıp koklayıp atmadık mı?..atarken 3-4-5-6 kez düşünmedik mi?..hatta atmasam farklı bir şekilde değerlendirebilir miyim acaba diye çözümler aramadık mı..alternatifi var mı bu şişelerin veya başka bir işlevi?..atılmaz ki bu güzellik çöpe..yook hayır,olmaz...
Sen parfümün bitince şişeyi ne yaparsın?

 












Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. kıyamayıp uzunca bir süre saklıyorum ama bir süre sonra özelliğini kaybediyor sanırım gözümde atıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen gözlerimi kapatarak atmıştım en son sonradan aklıma geldi renkli su doldurup dekor olarak kullanılabilecekleri :(

      Sil
  2. Bu parfüm şişelerinin içinden bir tek Jadore vardı bende ve bitince atmıştım:(
    Ama diğer şişeler öyle harika göründü ki gözüme, olsaydı kesin saklardım^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jadore en sevdiğim ve sürekli kullandığımdır kıyılamıyor ama atılıyor sonunda :)

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR