23 Ağustos 2012 Perşembe

Bursa'dan paket var!

Laf olsun diye yazılan satır dolsun diye girilen kelimeler olmadığını öncesinden ve peşinen belirtmekte faydavar..hani olur da reklam yapıyor demeyin..demesinler..
Bu gün eve gelince güzel bir insandan güzel bir paket beni bekliyordu..ne zamandır elime ulaşamadı diye kargoda yaşanan sıkıntı ve tıkanmayla birebir ilgilenmiş ilgi ve alakasını esirgememişti..yaşanan bir kaç aksilik sonucu üzüldüm ve kendisi de üzülmüştü ama zafer azimlinin ve haklının taraftarıdır derim işte bu da bir kanıtı şüphesiz..
Pek saygılı kelimenin tam anlamıyla beyfendi Levent beyden gelen paketin içinden güzelliklerin yanısıra kalbinin eşinin de güzelliği zevkli oluşu yansımıştı..
Bir hediye karşılığında hazırladığım header ve şablona göndermiş olduğu bu paket çok fazlaydı..mahcup ettiler..teşekkürlerimi sunuyorum sevgilerimi gönderiyorum..
O kadar güzel şeyler gelmiş ki hangisini daha çok beğendim bilmiyorum ama dua kitabını en çok sevdiğimi belirtmek isterim..Rabbim sevabından büyük bir payı kendisine ayırsın inşallah..


Şahane siyah renkte ipek bir şalın yanında Datça işi yastık kılıfı 2 adet kitap 2 adet havlu 2 adet resim çerçevesi de vardı..gönlü geniş gönlü zengin Levent bey'e çok çok teşekkür ederim..beni mutlu ettiniz Rabbim de sizi mutlu etsin..


Levent bey için hazırladığım şablonu görmek için blog adresini vermek istiyorum zira paylaşımları yaptıkları hayırlı işler de takdir edilecek şeylerdir.. ama headeri burada paylaşabilirim..


Siteye ulaşmak için:www.leventerkoc.com


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

19 yorum:

  1. cok zarif ve güzel bir düsünce ;)
    iyi günlerde kullanman dilegi ile

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan kullandıkça göndereni hatırla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli o olsa gerek..kullandıkça göndereni hatırlamak ve ona dua etmek,teşekkür ederim canım.

      Sil
  3. Bursa dan deyince ups dedim, ben daha göndermedim :))

    YanıtlaSil
  4. su postaneye bir ben gidemedim ya:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Postane sana gelsin ablam :) üzme kendini herşey olacak..

      Sil
  5. Asıl ben size, bloğum için hazırladığınız, çok beğendiğim,header ve şablon için teşekkür edirim.

    Hediyeleri güzel günlerde kullanmanız dileklerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun beni mutlu ettiniz Rabbim sizi de çok mutlu etsin,tekrar teşekkür ederim Levent bey..

      Sil
  6. Hayırlı uğurlu olsun hediyeleriniz, çok zarif seçimler gerçekten... Dualarınızda bizleri de unutmayın :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın yüreği dışarıya tecelli edince..sonuç bu olur ancak..teşekkür ederim,inşallah dualarda buluşmak dileğyle..

      Sil
  7. ahmet bulut fatma... her sayfasında gözyaşlarıma hakim olamadan bir çırpıda okumuştum fatmayı, fatma allah'ın c.c dostu olmuş sanki ve allah c.c herkesi fatmanın önüne sermiş gibiydi. herkese bu kitabı okumasını tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen böyle deyince bir an evvel onu okumak istiyorum şimdi,teşekkürler Yektam :)

      Sil
    2. Ahmet BULUT'un yazdığı Fatma adlı kitabında: Fatma TATLI isminde engelli bir kardeşimizin,Sivasın bir köyünden ta Kabe'ye kadar uzanan,gerçek hayat hikayesi anlatılıyor. Ben de , eşim de bu kitaptan çok etkilenmiştik.
      Bu engelli kardeşimizin,umutla ve dualarla Allah' yalvarması ve kurban olduğumun bu dualar hürmetine , engelleri kaldırarak ,kardeşimizi huzur_u Resullullah'a kavuşturmasını bir an önce ibretle okumanızı tavsiye ediyorum.
      Fatmanın kendi dilinden hayatını anlattığı bölüm ve diğerler sayfalardan etkilenmemek mümkün değil.
      Fatma diyorki ; Mutluluk , sağlam ve zengin olmakta değil.Mutluluk ALLAH'a tam bir imanla bağlı olup,yolundan gitmeye çalışmaktır diyor.
      Rabbim sabırdan şükürden bizleri ayırmasın.

      Sil
  8. gülerek kullan, çok güzel bir şey hediye almak

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR