15 Ağustos 2012 Çarşamba

Ne güzel olur bi bilsen..

Kefensiz gidenler var. Kalplerimizdeki putları atalım. Vücut gemisi toprağa doğru batışa geçti. Gönlünüzde Allah’tan başka ilah taşımayın. Yaradanın yanına gidiyoruz. Tenimiz tertemiz, tazece yaratılmıştı. Haramdan kazandığımız yükleri atalım. Rabbin huzuruna tertemiz varmaya çalışalım.



Dinleyerek oku dost..


Bu sabah sen seni unutsan..


Sana açılan kapıdan geçsen usulca.


Davet edildiğin yoldaki ilk adımını atsan..


Seni,içine çeken kara delikten uzaklaşsan..


Sana dengeyi tavsiye eden..


İhtişamına varis kılan..


Kalbindeki buzları eritmeye söz veren..


Senin için rehber,kılavuz gönderene baharlar cennetler hazırlayana yürüsen..


Dar,zor,sarp görünenlerden sıyrılsan..


Nurun içine sızmasına müsaade etsen..


Gecenin belki de ömrünün son yıldızına tutunarak..


Aklanıp,temizlenip Rabbinin huzuruna çıkıp..


Af dilesen..son günlerine tutunarak Ramazanın ve inanarak Allahın merhametine..
Yaklaşsan o güvene..
Ne güzel olurdu dost..bir bilsen..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. hiç güzel olmaz mı? İçimizdeki şu dünya sevgisini bir atabilsek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyalık değer verdiğimiz için ahiretteki değerlere kavrayamıyoruz,ben kendimden pay biçiyorum bu konuda.

      Sil
  2. sevgim,
    günlerdir satırlara dökmek istemiş ama doğru kelimeleri bulamamıştım,
    malesef ki,
    rabbim razı olsun senden,
    can'sın,
    dilden değil,yürekten,
    seviyorum seni,
    yine sımsıkı sarılır şeri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana çalışıyorum..
      Kalbinden geçeni biliyorum Şerim..son damla damlasın..sabır..
      Güzel olacak inşallah..
      Sarıldımmmmmm

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR