7 Ağustos 2012 Salı

Yaliyali iftara doğru

Bu gün yufka açmayı deneyeceğim..yüzüme gözüme bulaştırmaya hazırım..eşim kızım da eşlik edecek..Takım ruhunu yakalayabilirsek başarılı olabiliriz!..
14 yıl evliyim bu arada bir yufka açmış değilim..
Kimse de hala fark etmiş değil :)) OLEY!


İftar hazırlığı başladı..
Eşim etli yemeği yapıyor.. ben temizlikçi kadın rolünü üstlendim ama tezgahtan çok bilgisayarın başında alıyor soluğu(ikisi de aynı ortamda olunca)baba kız keyiflendiklerini görünce Yali Yali türküsünü armağan ettim..tepinip duruyorlar karşılıklı..çok çok keyifliler..duyan da nedir Ramazanda bu enerji diyebilir ama çocuklar her şeyi yaptırabilir bize..



Hoş..
Hayırlı bereketli iftarlar herkese dostlarım


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Ağzınızın tadı hiç bozulmasın canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim sizlere de yaşatsın arkadaşım var olanı da artırsın inşallah..sevgiler..

      Sil
  2. Ne güzel bir post bu böyle ozaman hep beraber yaliii yaliiii

    Allahım sizi bir daha ayırmasın inşallahh

    YanıtlaSil
  3. heey çok hoşuma gitti.
    kimse fark etmedi ha.
    :)
    temizlikçi.
    evde eğlenmeleri.
    ne hoş.
    hep böle tatlı olun.
    :)
    allah ne verdiyse de gördüm sizi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşuna gider tabii hoş dedim ya :) duayı kaptım teşekkürler SADE ve DERİN'im :)
      Gel arada ..

      Sil
  4. ne güzel senden ayrılık haberlerinden sonra böyle neşeli postlar okumak :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR