22 Ağustos 2012 Çarşamba

Blog adları-1



Blog adı bulma konusunda iyiyimdir..öyle düşünüyorum en azından..hani zaman geliyor birileri blog adları sorarken o anda zerre kadar ilhamım olmuyor da değil..olmayınca olmuyor..ama gelince de pek bi verimliyimdir..milyonlarca blogun içinde bir blog adı seçmek ne kadar zordur bilir misiniz?
Seçmek uydurmak..başka sitelere bakmak yakıştırmaya çalışmak ve bulduklarınız sizi de yansıtmalı..
Buyrun bir göz atın..
En zor olan yemek bloguna isim bulmak,şüphesiz oysa o kadar kolay ki bakınız..:)

Yemek blogları

bereketlikepce-Bereketli kepçe
sofrabereketi-Sofra bereketi
dortkasik-Dört kaşık
sofrausulu-Sofra usulü
parmakisirtan-Parmak ısırtan
dudakisirtan-Dudak ısırtan
marifetlikepce-Marifetli kepçe
marifetlitencere-Marifetli tencere
mutfakfelsefesi-Mutfak felsefesi
mutfakadabi-Mutfak adabı
mutfakdiyari-Mutfak diyarı
gorevimizmutfak-Görevimiz mutfak
mutfaksultani-Mutfak sultanı
saraymutfak-Saray mutfak
gulumseyentencere-Gülümseyen tencere
unkutusu-Un kutusu
recelkasigi-Reçel kaşığı veya arzu ettiğiniz marmelat ..


Kişisel bloglar

ikindikokusu-İkindi kokusu
ruhmakami-Ruh makamı
kalemdeben-Kalem ve ben
bendengectim-Benden geçtim
davetiruh-Davet'i ruh
felsefeysin-Felfeseyşın
zamandamlasi-Zaman damlası
damlakalemi-Damla kalemi
damlakalem-Damla kalem
sizintim-Sızıntım
elvekelam-El ve kelam
kelamevi-Kelam evi
tilsimbohcasi-Tılsım bohçası
tilsimavcisi-Tılsım avcısı
hayiruzgunum-Hayır,üzgünüm


Futbol blogları

kalevegol-Kale ve gol
goldelisi-Gol delisi
golleraskina-Goller aşkına


Güzellik blogları

guzellikkosesi-Güzellik köşesi
aynaynasoylebana-Ayna ayna söyle bana
aynamveben-Aynam ve ben
sanaguzel-Sana guzel
guzellikpasaji-Güzellik pasajı
guzelpasaj-Güzel pasaj
pembeyol-Pembe yol

 Bu adlar an itibariyle mevcut..Sevenler kapsınlar..

Hiç biri olmaz sevmedim diyorsanız İngilizce bir isim seçin bunu yapmak için http://www.techgau.org/ sitesine girerek blog adınızın içermesini istediğiniz kelimeyi girip otomatik olarak adınızı oluşturabilirsiniz.ama İngilizce :(





..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. waaww az bile demişsin çok beğendiklerim var mesela
    kalem ve ben,mutfak sultanı,ikindi kokusu,un kutusu,parmak ısırtan:)))maşallah sana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkindi kokusu ile Un kutusunu koymayacaktım bir de hani ileride belki kullanırım diye ama dedim Sevgim böyleleri geldiyse aklına daha iyileri de gelir biiznillah :) sevgiler canım.

      Sil
  2. geçmiş bayramımız kutlu mutlu olsun canım...

    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. BENDE DAVETİ RUH VE KALEMDE BEN İ BEĞENDİM
    SÜPPERSİN ARKADAŞIM HIZINA YETİŞİLMİYOR

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR