30 Ağustos 2012 Perşembe

Hayat Melodisi kapımı çalınca


 Sevgili Gülinimden bayrama yetişmesini çok istemesine rağmen bayramdan sonra hediyeleri elime ulaştı..Hayat Melodisi bloguna yapılan yeniliklr şablon ve header kendisine ne derece mutluluk verdiyse bende hatta kızım da (ona da ciciler koymuş:) bayıldık ve mutlu olduk..

Çok sevdiği bir kitap,çok sevdiğim bir resim çerçevesi ve kızımın şimdi ve ileride faydalanabileceği birlikte vakit geçirebileceğimiz çeşitli aktivite ve bilgilerle oyunlarla güzel bir kitap vardı paketin içinde..şirin şirin kuşlar kendi eliyle yaptığı bayram tebrik kartı :)


Aşk'a yolculuk kitabını ilk fırsatta okumak istiyorum,sevgili Gülinin de belirttiği gibi çok derinden etkileyen bir eserdir..merak ediyorum hemde çok..bu sıralar Hz.Haticeyi konu alan bir kitaba başladım,oldukça kalın..yani ne zaman biter bilmiyorum ama Aşk'a yolculuk kitabı sanırım bir sonraki okunacak kitabım..

Gülinimin yani Hayat Melodisi'nin şablon ve headerini canlı görmek isteyenler buraya tıklayabilirler..
Canı çekenler olursa blogumda bulunan  Şablon-Header Talebi'nden ek bilgi alabilirler..ya da hemen buraya tıklayarak talep formunu doldurabilirler Şablon-Header Talebi.


Ben tadımlık olarak headeri paylaşmak çokça teşekkür edip dualarımda olduğunu belirtmek istiyorum arkadaşıma...

Öptüm güzel yüreğini canım..teşekkürler..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. gözün aydın canım hepside birbirinden güzel.hayırlı günlerde kullan inşallah canım

    YanıtlaSil
  2. derginin adını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  3. canım beğenmene çok sevindim,umarım kızın ve sen keyifle okursunuz..kart'ta kızın içindi bu arada yazmayı unutmuşum :) sende benim dualarımdasın,sevgiler bi dolu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen güzel bir insansın Gülinim..teşekkür ederim canım..
      Sevgilerimi gönderiyorum..

      Sil
  4. ne güzel şeyler oluyor hayatta.
    :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR