8 Ağustos 2012 Çarşamba

Nar ekşili zencefilli tavuk


Yıllarca aynı tarifler arasında gidip gelmeler yaşıyorum,zaman zaman değişik tarifler deneimiyor değilim,Özgür şef'in dediğine göre ''Hayatınızın değişmesini istiyorsanız mutfağınızı değiştirin''..ne kadar güzel bir söz değil mi..bende fırsat buldukça farklı lezzetler deneme çabasındayım..
Bu sefer nar ekşili zencefilli tavuğu denedim herkes çok çok beğendi size de tavsiye ederim..
Bir kaç resim benden tarif içinse ablamın bloğuna uğramanız yeterli dostlarım..

Yapım aşamalarından bir kaç kare ile başlayayım..


Elimde iki tavuk butu vardı onları değerlendirmek istedim..önce parçaladım..


 Zencefilli nar ekşili güzel bir sosta marine ettim.


 Pişmesine yakın da mantar kırmızı biber ve ıspanağı ekledim..



Yanına köy usulü patates kızartması(kırmızı biberli) bir de tereyağlı pilavla servis ettim..böylece 2 tavuk butu ile 4 kişilik bir yemek çıkmıl oldu..:)
Resimler cep telefonumla çekildi..hala haber bekliyorumburadaki fotoğraf makinesi
 arayışımı belirttiğim postumda..aklınızda olsun dostlarım..yapacak olanlara da kolay gelsin tarif:burada.

Yemek blogu mu açsam ne yapsam :p
Sarıldım!!


..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. :) değmesin yağlı boya...ne hoş..yemek harika ama benim için biraz zahmetli gibi:)ben be 420.izleyicin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. morpuanlıpembeçorap bende yorumun gelince senin adın için böyle demiştim..ne hoş:) hoşgeldin..

      Sil
  2. canım benim bakıyorum da döktürmüşsün :)))
    ellerine sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. döktüresim geldi kuzu :) yok ya öyle değil ama değişik bir şeyler istedi canım..tavuk iyi bir malzemedir ama çeşitlilik ister sevgiler canım :)

      Sil
  3. hem tavuk hem nar ekşili hem zencefilli.
    görüntüsü de güzel.
    deneyebilirim bunu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene dene çok kolay ve çoook lezzetlidir ekşili falan nefis!

      Sil
  4. Günaydın:)Ellerine sağlık ne hoş bir görüntü.Bence birde yemek blogu aç açmasan da arada böyle tarifler ver ,süpersin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada veriyorum ablacım teşekkür ederim açmayayım ben yemek blogu falan en azından şimdi olmasın belki 40ımdan sonra sevgiler ablam beğenmene sevindim..ustanın görüşü önemlidir :)

      Sil
  5. demek kirk yasindan sonra yemek blogu aciliyor haa :D

    ellerine saglik

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR