7 Ağustos 2012 Salı

Bir de mor olarak düşün

Bazı obje veya eşyaların alışılmış renkleri vardır,hadi olmadı biraz daha farklı renklileri de denemeye cesaret edenler vardır..bir de böylesini düşün..
Ne şahane olurdu ama demi?..
Demi okuyucum..??









Oturma odası televizyon ünitesinin arkasında..mesela diyorum..nasıl durur??


Bak alttakine bir de..


Elde boyamışlar..

Bana göre en güzelini de en sona bıraktım..



Allahııııııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmm!!
Gerçek olabilir mi ki?..

Olabilir mi??

Olur be :)


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. Kuzum hakkını helal et vebal altına soktum senide toplanmıyorsa sureler bırakılabilirsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ne biliyim birtanem tedirgin oluyorum senin öyle düşünmeyeceğini biliorum ama elde değil işte...

      Sil
  2. heeey ben leylak rengi ve lavanta severim zaten.
    en sevdiğim renk.
    her obje bu renk olsun ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaynen!..evimi görmelisin sen gelsene haftasonu :p

      Sil
  3. Mor,lila bende çok severim.Koltuklarım lila:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme!...İnanmıyorum resmini çek mutlaka görmek isterim bayılırım Eflatunimorileylak rengine :)

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR